Mám zatím tyto tipy: Pokud by jste o něčem věděli zhruba v této cenové relaci,sem s tím. Dík
http://www.mall.cz/…-1000-d-2009
http://www.trip-sport.cz/…rbtec-2.html
Mám zatím tyto tipy: Pokud by jste o něčem věděli zhruba v této cenové relaci,sem s tím. Dík
http://www.mall.cz/…-1000-d-2009
http://www.trip-sport.cz/…rbtec-2.html
Osobně bych šel do Meridy naprosto bez váhání.
Dík,já váhám mezi meridou a pellsem. Nevím …
ak by si chcel niečo výnimočné
ti ghostici vypadaji moc pekne.
To kolo trochu překračuje rámec mých momentálních fin.možností.Vapadá dobře ,kolik váží ?
zaregistruj sa a skús si vypýtať nejakú zľavu http://velosprint.sk/…page3..html
a spýtaj sa aj na váhu ;)
zkusím to,jinak váží 10,7
vybava je asi najlepsia u pells
Taky to ale neni karbon :-).
já mám http://www.mojekolo.cz/…-carbon-x9-d a naprostá spokojenost :)
Řekni mi upřímně, pruží ta zadní stavba nebo je tuhá?
Tuhá ;)
Koupit Axman bez nápisu a nějak inteligentně osadit…
nebo kvalitní hlínu…
Ještě jsem našel tohle,ale 08,váha 10,5 kg
Váhu neřeš :-). Udávaná váha se od reálný může vcelku dost lišit, třeba pláště a duše můžou udělat klidně 600g. Nehledě na to, že váhy jsou občas vážený ve velikosti 15" bez pedálů a občas taky dost kecaj. A i kdyby ne, tak u karbonu je daleko důležitější, jak bude zpracovanej a jak bude fungovat rám, než jestli kolo váží o půl kila víc.
Jo já vím a co říkáš na tohle z odkazu od patrikl
Osobně bych ještě nešel do desetiplacky, protože náhradní díly asi nebudou levný a počkal bych ještě aspoň rok. Hlavně 3*10 podle mě nepřináší vůbec žádný výhody, to je jen o tahání peněz z lidí. O rámu ti neřeknu nic, to by byla střelba od boku, ale rozhodně bych mu věřil víc, než Leader Foxu nebo Apache. Ze zkušenosti ti ale řeknu, že Press-Fit středový složení je zatim velikej problém, mně osobně vydrželo perfektně funkční cca 300km, teď mi pravý ložisko přidírá a teče z něj rez, zatěsnění velmi špatný a výměna dost problematická, protože ložiska samotný z toho nedostaneš a lisování novýho složení vyžaduje opatrnej přístup a servisy na něj většinou nejsou vybavený.
Jak by jste hodnotili tyto kola ? Jsou momentálně za lákavé prachy.
http://jizdni-kola.online-sport.cz/…nge-rc-2010/
http://jizdni-kola.online-sport.cz/…nge-sl-2010/
http://jizdni-kola.online-sport.cz/…ght-rc-2010/
Řekl bych že at vezmeš jakékoliv neuděláš chybu všechny jsou určitě za tu cenu super.
Ten HAIBIKE LIGHT RX 2010 nevypadá špatně.
Hmm tak ten rám není karbon… za původní cenu 80 tisíc už by se dal karbon očekávat.
souhlas,špica brzdy,kola,kliky…
Jakou má ten HAIBIKE pověst,je to dobrá značka ?
německej author :o)
CHALLENGE SL 2010 pojezdit a časem něco povyměňovat(nebo ihned shodit a za víc peněz prodat), slušnej základ na kterým se dá dál pracovat
Promiň za přiživení…chtěl bych znát váš názor na tyto kola, ke kterému se více přikláníte a proč.Díky moc.
http://www.cannondalebikes.cz/…ash-carbon4z
SJ carbon jsem jezdil loni a budu i letos. Je to velmi pohodlný rám, pro větší váhy nebo silové spurtéry bude měkký.
Treka bych si nevybral díky bontrager komponentům, na CDale mi nesedí Durin, jinak špička kolo.
Člověče, mám přes metrák a nepříjde mi, že by byl rám měkký ( pravda, nezávodím a je to moje první carbonový HT – pokud teda nepočítám silničku:-))… Pohodlnej ale každopádně je.
Taky zvažuji nakup kola s carbon rámem cena cca. 35 000,–Kč, ale upustil jsem od toho neni carbon jako carbon a podle mého usudku kola s carbon rámem v takové cenové relaci jsou ošizené na komponentech a za tu cenu radši pujdu do hliny s gut komponentami. To je muj nazor
to ano, ale pokud budeš chtít v budoucnu karbon, tak ti nezbude než jednou celé kolo s karbonem koupit. Nové rámy lepších značek jsou samotné kolem 25–30 tisíc a víc a jeté pod 15 taky neseženeš.
tak v cenové relaci 35tis je to asi pochopitelné ale já uvažuju okolo 50tis (po nějaké té slevě). Takže by mě zajímalo jak tyto kola hodnotíte.
Za 50 už se dá koupit slušnej rám :O)
Myslím, že za čtyřicet tisíc už seženeš slušný základ – třeba Merida FLX nebo Scott Scale, ostatní komponenty pořídíš a vyměníš snadněji než potom samotný rám.