Full vašich něžných poloviček

244 nepřečtených
  • pegas

    Uzrál už konečně čas pro fulla přítulce:-)

    Výběr se zúžil dle ceny, designu a nějakého poměru cena/výkon na Meridu (testnuto v Rychlebkách, posedem sedí, celkový pocit z kola též dobrý), Ghosta (testnuto na modelu 2010, posed fajn, pocit z kola též na pohodu) a na Canyon (cena fajn, bohužel bez možnosti testnout posed).

    Cena se biku se pohybuje ± 35 000, Ghost trocha dráž. 185 cm,cca 80 kg. Zdvihově 120 –140 cm. Bike se musí samozřejmě líbit, je to ženská :-)), ale snaha je ukecat ji na přijatelnou funkci, poměr cena/výkon.

    Dotaz na majtelky fullu, případně na sponzory , které pro své polovičky již něco pořídily:-)

    Co doporučujete dle zkušeností, případně jaké byly Vaše rozhodovací kritéria, co se osvědčilo, případně co byste změnili po koupi.

    Anketa: Vybrat...

    4x
    19%
    2x
    10%
    5x
    24%
    10x
    48%
    0 0
    • pegas  

      oprava odkazu Canyon

      0 0
    • mr.antik  

      posed porovnej podle geometrie, rozšíří se ti možnosti a budeš mít větší šanci koupit něco levnějšího nebo barvevnějšího… Určitě bych kouknul na Radon/Cube…

      0 0
    • Rubi  

      myslim ze 140 je uz zbytecne moc pro pritelkyni, pokud se nevyziva v nakych prasarnach v lese, at ji to zase na pevnejsich cestach nezvyhodnuje. myslim ze 120 by bylo vhodnejsi

      0 0
      • vili  

        neposoudím, jestli je to pro jeho přítelkyni moc nebo málo, ale kdyby to bylo 120 tak se Pegy mrkni na rb iq base. Design si může v podsatě zvolit sama, komponenty jí tam nahážeš jaký chceš aby ses motal kolem těch 35. Časem si v TT necháš poladit vidlu (nebo to koupíš bez vidle a u Milana si dokoupíš už naladěnou) a celkově to zřejmě fungovat taky špatně nebude (uděláš si výlet a zajedeš si to testnout). Tož tak.

        0 0
        • vili  

          Jinak jestli ti můžu říct svůj názor ohledně dyzajnu, tak ta merida vypadá jak hromada polámanejch lešenářskejch trubek, ten ghost lepčí, ale barveně se mi moc nelíbí a ten canyon vypadá docela dobře.

          0 0
          • pegas  

            Rbčko mě taky napadlo..na vyzkoušení má v Kuřimě myslím i Lišák…takže reference by byly…

            Vrtal jsem se ve variantě samotnej rám a zbytek doskládat (z Rajchu se daj dobře sehnat rámy Cube), takže i tahle varianta padla v úvahu…

            Byť Merida vypada jak splašená herka, tak cosobně jsem s dřívějším Ht byl spokojen, nápis Merida mě nedráždí jako místni fajnovky:-)…

            0 0
            • vili  

              já nemluvil ale o nápisu, ten je mně skoro buřt. Ale musíš uznat, že to vypadá jak po srážce s autem.

              0 0
              • pegas  

                ve skutečnosti to nevypadá zle, na fotce je to celkem nakoplý…

                0 0
      • Georrge  

        myslím že o zdvihu to až tak není. Ostatně já rozdíl mezi HT a 150mm fullem (osazení stejné) vzásadě nepoznal. Jen posed je o něco výš, ale na to se dá zvyknout. Akceleraci to má výbornou, nehoupe se to, do kopců to valí slušně ikdyž pravda, to kilo na rámu je trochu poznat. Jediný zásadní rozdíl je úžasné pohodlí :)

        0 0
        • Rubi  

          tak jestli tento rozdil nepoznas, tak to si stastny clovek…:) ta geo, vaha, houpavost jde proste znat

          (HT beru jako 100mm vepredu, ht se 160mm vpredu je zase neco jineho)

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud je ten full opravdu jezdivý (s tím 140–150mm zdvihem) a použijí se srovnatelné pláště a jede se s tím turistika (tedy žádné nástupy, apod.), tak ten rozdíl vůbec moc velký není.

            Pocitově to mám třeba přesně opačně než Georrge. Když sednu po svojem fullu na celopevňáka, tak mi přijde, jak neuvěřitelně letí.

            Přitom ale reálný rozdíl je poměrně malý.

            Na rychlých trasách (asfalt a pěkné cesty, tedy situace, kde celopevňák není oproti fullu ničím limitovaný), tak jsem pouze o 10% rychlejší při stejném výkonu na tom celopevňáku.

            A to ještě platí pouze pro kopcovitější trasy. A dost z toho rozdílu budou dělat ty skoro 3kg navíc u fulla.

            Na rovině při jízdě v sedle nemám rozdíl téměř žádný v rychlosti při stejném výkonu.

            A konkrétně z těch rozdílů:

            • geo u mě nedělá v podstatě žádný rozdíl, posed má na obou těchkolech skoro stejný (tak je pro mě nejpohodlnější na delší trasy),rozdílný hlavový úhel mi nikdy nelimitoval
            • houpavost také nedělá téměř žádný rozdíl (ono se to také téměřvůbec nehoupe a ještě můžu zapnout platformu)
            • hmotnost: ta udělá asi nejvíce
            • možnost rychlého přechodu na ostřejší záběr ze sedla; tohle takétrochu udělá a je slabinou fullu s vyšším zdvihem

            Nejvíc pak udělají pláště, ty mohou rozdíl výrazně zvětšit. Ty ale beru, že jsou vždy takové podle toho co chci jezdit a že tedy budou stejné.

            A to srovnávám s celopevňákem. U HTčka s odpruženou by rozdíl opět o trošku se zmenšil.

            0 0
            • m33kitch  

              zkousel jsi nekdy na 140mm fullu vyjet prudky kopec v lese? Ono to totiz diky vysoko polozenymu tezisti nejde… :)

              Nemuzu pochopit, ze to lidi po tolika letech porad nechapou… Pamatuju si, kdyz mi bylo 12, tak sme na pevnacich zcela bezne vyjizdeli kopce, o ktery se dneska s tema kozama ani nepokousi.. proste o 6cm vys teziste je smrt.. mozna proto dava specialized na vetsinu modelu 80mm vidlice:)

              0 0
              • Georrge  

                takovy ja chodim zasadne pesky :) nebyl jsem schopen vyjet poradne kopce ani na HT… bud se to stavelo na zadni, nebo kdyz jsem se predklonil trochu vic dopredu a slapal ze sedla, tak to hrabalo, a nebo kdyz jsem se snazil aby to nehrabalo tak jsem jel zase moc pomalu a neudrzel rovnovahu :)

                0 0
              • jIrI___  

                imho nesmysl.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Ruprt2  

                nejsi ty z Prahy?

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • MlokCZ  

                Už jsem párkrát prudký kopec na 140–150mm v lese zkoušel :-)

                To co jsi napsal je celé naprostý nesmysl.

                O jakých 6cm výše těžiště mluvíš? O jakém nepokoušení se vyjetí prudkého výjezdu? Kde jsi vzal, že to nejde?

                Těžistě mám na 140–150mm fullech ± stejně vysoko jako na celopevňáku (i jako na předchozích HTčkách; rozdíly budou do cca 1cm na kolech, co jsem jezdil).

                Na Stereu mám BB drop –7mm; k tomu cca 3cm sagu zadní stavby a asi 2,5cm na vidlici; v reálu to dá výšku středu zatíženého kola pod 300mm.

                Posed vozím podobný. I kdyby ale ne, tak níže položená řídítka na chrtím stroji nic neřeší, u výše položených řídítek po předklonění a pokrčení rukou dosáhneš stejného efektu.

                Rozhodujícím faktorem je pouze poloha sedla vůči zadnímu kolu ve výjezdu (nebo spíše lépe jezdce, to s tím ale přímo souvisí).

                A teď mi ukaž HTčko, kde budeš mít střed pod 240mm od země :-)

                Nevýhoda je pouze v té negativní změně sagů ve výjezdu, kdy se zvětší sag na tlumiči a zmenší na vidlici.

                Ovšem tohle více než kompenzuje platforma + snižování zdvihu vidlice (proto se také tolik používají vidlice se snižováním zdvihu v této kategorii fullů).

                Pouze na kompenzaci (té negativní změny sagů) zhruba stačí snížení zdvihu vidlice o 2cm.

                Platforma + snížení o další 2cm je už vše jako bonus k dobru, který dá o dost lepší výchozí situaci než na HTčku. Tohle nejen, že snižuje o trošku těžiště, ale hlavně to významně mění předozadní polohu sedla vůči zadnímu kolu (sedlo posouvá dopředu).

                A ještě se přidá o pár mm delší zadní stavba u fulla (neplatí úplně pro každé HTčku, ale pro většinu 26tek ano).

                Na svojich 140–150mm fullech vyjedu úplně nejvíce (jak co se týká sklonu, tak těžších technických pasáží), co jsem kdy na jakým kole vyjel (už jsem si vyjel více kopců, které jsem na 26" HTčkách nedal nikdy ani při hodně pokusech).

                A dostal jsem se k tomu, že mi limituje téměř vždy pouze fyzička (na HTčku jsem často něco nedal i jen právě kvůli sklonu, který jsem nezvládnul technicky i když fyzička stačila).

                Je tu jediná nevýhoda, která opět vyplývá z toho extra nízko položeného těžiště (středu) po snížení vidlice a to nutnost více dávat pozor na škrtání pedálem o zem/překážky.

                Věci typu nutnost přesouvat zadek na špičku sedla na svojich fullech vůbec neznám, na sedle se nemusím ani pohnout. Maximálně se musím trochu přihnout na řídítka (na 26 HTčkách jsem ve stejné situaci už dávno byl na špičce sedla a olizoval představec a ještě to často nestačilo).

                I na 29" celopevňáku v extra prudkých kopcích je to pro mě o malinko horší (co se týká techniky jízdy) i přesto, že tam mám ještě o 1cm delší zadní stavbu než na 26" fullech. A to ještě navíc mám na tom 29" celopevňáku extra nízko střed (díky tomu, že na rámu určeném pro 505mm odpruženou vidlici mám 470mm pevnou; tedy ta pevná je ještě o něco nižší než odpružená po započtení sagu), konkrétně cca 290mm.

                I když pokud to je pouze extra prudké a lehký povrch, tak celopevňák šetří o něco fyzičku a díky tomu v některých případech můžu vyjet více.

                A co jsi chtěl říct tou 80mm vidlicí jsem taky nepochopil. Pokud narážíš na vliv výšky vidlice, tak tohle je fuk. Jednak stejně potřebuje každý dostat řídítka do takové výšky aby vyhovoval posed (a na vyšší vidlice opravdu nemám žádné podložky + negativně otočený představec + rovná řídítka – tedy jediná situace, kdy by nešlo jednoduše dostat řídítka níže) ať tam má vidlici jakoukoliv. A i když jsou řídítka výše, tak to je pak pouze o tom, že je třeba více skrčit ruce (pro stejnou polohu trupu a stejnou polohu těžiště).

                0 0
                • alinceb  

                  Ty si hotový romanopisec…:D

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • nox159  

                  mohl by jsi to vzdcky na konci shrnout vsechno co pises do jedne vety ? :D

                  jinak vetsinou to cele ctu a vetsinou to stoji za to precist :)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
              • McBlacky  

                a tráva byla zelenější, víc času na všechno, šunka poctivá :)

                jo to byly časy.

                a teď vážně – nesmysl

                • na SJ se dávají 90ky :)
                0 0
              • gargamel  

                jaké spešly fully s 80mm vidlicí máš na mysli?

                0 0
                • McBlacky  

                  teoreticky má pravdu – Epic z roku 2003 měl 80 vpředu 90 vzadu :)

                  0 0
              • antt  

                ba naopak, na trancce jsem zatím vyjel i to, co na ht mordě za boha nešlo:)Ale je pravda, že né každé celopéro bude na kopce stavěné, záleží i na mezikusu mezi sedlem a řidítky http://www.youtube.com/watch…

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • mr.antik  

                nebudu se rozepisovat jako mlok – z praxe – to rozhodně není jen o výšce středu ale o spoustě věcí…

                • Na starým Reignu s adekvátní vidlí jsem vyjel mnohem větší kopcenež na xcéčku
                • Na novým Reignu vyjedu míň, i když má těžiště níž (ale zakratší zadní stavbu)
                • Na authoru vyjedu kulový protože, střed má vysoko stejně ale jecelkově kratší a živější
                0 0
          • MlokCZ  

            A ještě doplním jak to vnímám u manželky. Má téměř stejně osazené HTčko a chrtího fulla. Na obojem RaR, takže stejné pláště. A HTčko je asi jen o 0,7kg lehčí.

            Rozdíl jak jí to jede jsem nezaznamenal žádný (nějaký nepatrný tam být může). Tedy pokud není terén. Jakmile přijde i jen trošku rozbitý terén (a nemusí to být nic těžkého), tak je na fullu mnohem rychlejší (opravdu mnohem, klidně 2× tak rychle jede – to proto, že na HTčku se nedokáže vypořádat s tím, že to nemůže dobře odšlapat pořád v sedle).

            0 0
            • JSt  

              urcite. kdyz vyberes vhodny vzorek, muze ti vyjit, ze chuze je rychlejsi nez kolo, ze :-)).

              0 0
        • nox159  

          jasne mezi XC HT a endurem neni zadny rozdil :D mezi endurem a DHckem taky rozdil nebude → XC HT jede jak sjezdák :)

          a to jsem do rovnice jeste nepridal RB :-p

          0 0
          • MlokCZ  

            Přidej ještě RB, prosím, prosím :-)

            0 0
            • nox159  

              ja to tam dopisu a ty prodas ty svoje sterea a koupis 3× QI6ku :D

              a pak uz se nebudu moct hadat ze je RB nahovno protoze ty mas vzdycky pravdu :)

              0 0
          • Georrge  

            tak zaprvé, nauč se číst.

            a zadruhé – máš dvě kola – obě váží stejně (13kg), mají naprosto stejné komponenty, jen jedno je 150mm full. Full s dobrým systémem, takže nehoupe ani po rovině, a do kopce neznatelně (teď neberu v potaz jízdu ze sedla nebo deptání do pedálů jak slon). Posed velmi podobný (jak jsem psal, na fullu jsi jen o něco výš posazen). A jezdíš jako turista, na pohodu. Tak kde se může vzít ten markantní rozdíl v tom, jak ty kola jedou?:)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • nox159  

              dobrý system… no reknu to tak anthem X by mel mit slusny system a pokud na nem jedu at uz po rovine nebo do kopce tak se houpe… tedka zacnes o tom ze neumim slapat… ale budiž…

              tech 150mm pod zadkem jiste i u dobre fungujiciho fulu citit pujde… kdyz uz rikas ze se to nebude houpat tak dejme tomu a co sagy do kopce? jestli se nepletu tak u svojeho kola nemas snizovani zdvihu u vidlice… tzn. totalne nepouzitelne pro jizdu do prudsich kopcu… na HT bys to tam daval v pohode na tom fulu si limitovany zdvihem… proste neco vyjet fakt nepujde… ( samozrejme podle terenu…)

              pokazde jak do toho slapnes ( potrebujes akcelerovat) tak te ten ful limitovat bude…

              proste za me enduro neni pro holku na vylety to prave…

              pokud uz nekdo vezme cca 150mm zdvihu tak by mel uz asppon trochu vedet k cemu to ma a co na tom chce jezdit…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Rubi  

                konecne normalni nazor, tady stejne vsichni brazdi cyklostezky se 150 fullama, protoze jim jezdi jako celopevnaky…chtel bych mit ty vase kola, pak bych nemusel vozit tlumic s tvrdym lockem, ktery se pak opravdu nehoupe

                0 0
                • nox159  

                  tvrdy lock je zlo!! :D

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • swinx  

                  Tos nevěděl, že tady na BF u některých panuje názor „čím větší zdvih, tím větší borec“ a „čím větší zdvih, tím lépe umím jezdit v terénu“ =oD

                  a pak hafo z nich potkách na dlážděné cyklostezce, někdy i s nákupem ;o)

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • Frostty  

                    Čím větší zdvih, tím větší péro. To ví přece každý malý dítě..

                    0 0
                  • mastihuba  

                    co je na tom špatně? :)

                    0 0
                  • nox159  

                    btw: to jsi ty co pozna pocitove rozdil mez karbonovym a AL fulem? :) jen se ptam jestli mi pamet porad slouzi… :)

                    0 0
                    • swinx  

                      =oD pamět Ti slouží dobře.

                      Není to jen pocitově, mám i důkaz místo slibů ;o) (u LP 410 a 510)

                      A nejen já, ale i člověk co jezdil ČP, a ten už se něco najezdil.

                      0 0
                • MlokCZ  

                  Tak pokud potřebuješ i na jízdu v sedě tvrdý lock, tak nehledej chybu u kola :-)

                  0 0
                  • Rubi  

                    pokud si nekde cetl ze potrebuju lock k jizde v sede, tak hledej chybu nekde nad krkem :) ale i tak se ti vsechno do vetsiho kopce bude houpat i se sebelepsim systemem

                    0 0
              • pegas  

                přijde mě, že kdo kupuje full s tím že nebude houpat, tak nemá všech 5 pohromadě:-)) (s nadsázkou)…

                Ghost v profilu je mým prvním fullem…víc něž pohupování jsem poznal (a řešil) rozdíl v geometrii a hlavně v pláštích…poté rozdíly ve výjezdech,atd…lock na tlumiči mi pomáhá překonat pouze cesty po silnici…jinak se snažím vyhledávat terén (proto jsem to kolo kupoval)…na betoně, silnici holt trpím, ale s tím jsem srozuměn…

                0 0
            • MlokCZ  

              máš dvě kola – obě váží stejně (13kg), mají naprosto stejné komponenty, jen jedno je 150mm full

              Jenže v tomhle je problém, takový paradox nemůže nastat. Při stejném osazení bude HTčku vždy už znatelně lehčí. Pokud to nebude nějaký extra drahý carbonový full (pak by ale mohlo být i to HTčko, takže to je fuk), tak rozdíl bude tak 1,5kg (a to zejméně u lehčích jezdců není už vůbec zanedbatelné).

              A ten rozdíl většinou v praxi je ještě o něco větší, protože většina lidí na toho fulla když už ten zdvih má, tak dá o něco odolnější osazení.

              Jízdu ze sedla je třeba také brát v úvahu. Sice tohle na fullu můžeš cíleně omezit, ale něco tím ztratíš (zejména v situacích kdy jsou jen pár metrů výškových houpáčky; na HTčku ze sedla udržíš na pohodu tempo, na 150mm fullu ne – a platforma + lock vidlice v tomhle případě nehrozí, to zapínat na pár metrů ani nebudeš, stejně bys to nestíhal).

              Tohle neudělá nijak moc, ale je to další faktor, který něco málo rozdílu přidá.

              A ve výjezdu se pak přidá negativní změna geometrie u toho fullu. Opět to můžeš se snažit omezit platformou a snižováním zdvihu vidlice, ale i tyhle drobné úkony něco malinko ztratí (i když minimálně) a zase se to pomalu a jistě nasčítává.

              A pak nějaké nepatrné ztráty při šlapání i na dobře jedoucím fullu jsou. I když samo o sobě to neudělá téměř nic, tak se to zase postupně sčítá.

              0 0
      • pegas  

        140 dle mě není moc, pokud je dobréj systém a geometrie, tak může i slušně prdět (cube stereo,…)

        0 0
    • Gospeed  

      ty vole…prý „přítulce“ !!!

      a já si myslel, že tyhle přihlouplé označení používají jen těhotné ženské nadopované hormonama, případně podobní jako Justin Bieber!

      A ono už je to i na bikeforu!!

      0 0
      • vili  

        prober se, tohle oslovení je tady už pár let…btw. dle mého názoru je to naprosto v pohodě a tisíckrát lepší než „stará, mladá, moja, atd“ a „přítelkyně“ je prostě moc dlouhá. Ale todle se tu už probíralo milionkrát tak tu nezasírejme zbytečně vlákno.

        0 0
        • alinceb  

          naprostej +1 :D

          0 0
        • Pebe  

          nevim, no, ta dvě písmena navíc mě nazabijou a aspoň je jasné, že si přítelkyně vážím

          0 0
          • alinceb  

            A co je konkrétně na označení „přítulka“ tak strašně hanlivého? Té mojí to vůbec nevadí, spíš naopak…

            0 0
            • jIrI___  

              Hanlivého nic, ale zní to strašně slizce. To už raději to obligátní mladá/stará.

              0 0
            • Elwing  

              Už jen přípona tulka je prostě špatně :) Přítulka, těhulka, mamulka, bobulka… Ale já jsem lingvista, takže mně to vadí spíš z toho pocitu, že je to zmršený slovo.

              Jinak nemám iluze, že po několika letech vztahu se o mně můj drahý bude vyjadřovat v lepším jako „paní u které bydlím“.

              Ale abych řekla něco k tématu, tak full jsem si vybírala sama, podle ceny a doporučení kamarádů. Kdybych chtěla nějakého chrtího fulla, tak by se mi musel líbit a být spíš lehčí než průměr.

              0 0
              • jIrI___  

                .

                0 0
              • alinceb  

                Přítulka není od „přítelkyně“ ale od „přitulit“. Dokud se ta moje ke mě bude chtít večer přitulit, tak bude přítulka a hotovo. Až už se tulit nebude chtít, bude z ní „paní, u které bydlím“…:)

                EDIT: A máš tam chybu, ty lingvistko…:D

                0 0
                • Elwing  

                  Trvám na tom že je to zmršený slovo :)

                  0 0
                  • alinceb  

                    Trvám na tom, že tam máš hrubku! :D

                    EDIT: A minulém postu zas!

                    0 0
                    • alinceb  

                      A já tam mám taky hrubku, takže nemám moc co kecat…:D

                      0 0
                      • Elwing  

                        No vidíš, nakonec sis naběhl :) Kdybys raději zakladateli vlákna napsal něco užitečného, ale těžko říct, jestli tvoje přítulka má fulla ;)

                        0 0
                        • nox159  

                          tak pritelkyne snad rady HT ne? teda aspon v jistých připadech ;-)

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                  • Peslezedirou  

                    Bych spíš řekl, že je to takovej buzerantskej výraz.

                    0 0
                • vili  

                  tak

                  0 0
                • JSt  

                  tim hur, myslim. to uz ji rovnou muzes nazyvat strikacka :-)).

                  0 0
                  • alinceb  

                    Tomu nerozumim…:P

                    0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
              • hony007  

                Akorát ta bobulka je zdrobnělina, ne zmršený slovo.

                0 0
            • Sharka1  

              Ono to neni ani tak hanlive, ale kdyz ji timhle oznacenim nazyvas verejne, zni to divne… To je jako ona by o tobe do vedlejsiho vlakna psala „Nove kolo pro meho tuntika“ nebo „pejsacka“ apod. V soukromi ok, verejne proste divny…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      • Frostty  

        Je to hrůza, souhlasím.

        0 0
      • Georrge  

        furt lepší přítulka, než baculka. Přítulkou vyjadřuješ, že se k ní/ ona k tobě ráda tulí, tedy že se máte rádi. Zato nazývat vyžraného vorvaně zdrobnělým slovem baculka, to je teprve humus.

        0 0
        • Frostty  

          5ti tunka, 8 tunka…

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Peslezedirou  

          Když řekněš přítulka, tak to ve mě asociuje představu, že si spolu večer sednete do gauče a začnete spolu háčkovat a klábosit co to měla ta vaše kamarádka dneska hroznýho na sobě. No, ale každej to vnímá trochu jinak :-)

          0 0
    • Reed  

      Manželka má Canyona Nerve 120, dopředu jsem jí dal 100 vidli( nic se nepodrazilo – tím jsem se dostal na XC úhly ). Kolo jí sedí a je maximálně spokojená. Já tedy doporučuji Canyon

      0 0
    • Kamikaze 591  

      Nemyslíš že by stačilo 120 mm zdvihu?

      0 0
      • pegas  

        ano i ne…120 beru jako univerzál… na terény kolem bydliště ideál..snaha je do budoucna se dostat i na náročnější terény (zatím zkušenost Garda, Rychlebky, Krkonoše,..), kde se 140 využije..ale jak jsem psal výše-záleží na systému a geometrii kola ( 140 mmm může udělat větší službu než 120 za minimální ztráty svižnosti kola, ale daleko větším pohodlí)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • karliner  

      RB IQ Team.

      Rozhodla kvalita (v rámci ceny), možnost výběru barvy a designu a v neposlední řadě ochota a přístup Petra Heiníka v pražském RB centru. No taky trochu rodinná tradice.

      0 0
    • Joseph de Sax  

      zapoměl jsi na malý žebřiňák, tažený dvěma kozama…jedna černá a druhá bílá…

      0 0
    • alinceb  

      No přítelkyně 185/80kg bych se doma asi bál…:)

      0 0
    • Bubis  

      Dcera má Ghosta AMR 120/120 naprostá spokojenost,ženě skládám Stereo tak doufám že bude spokojenost taky

      0 0
    • gargamel  

      Přítelkyně má epica a naprostá spokojenost, asi by nic jinýho nechtěla.

      0 0
    • Tehu  

      fsr camber nebo epica bude nej dle meho. A lonskej model sezenes cambera uz za 31 podle vybavy…

      0 0
    • swinx  

      S Lapierrem jen dobré zkušenosti, ale začíná být poněkud předražený, vzhledem ke konkurenci =o(

      Z uvedených bych šla do Ghosta… ale 45k je daleko od 35k =oD

      Btw. sry za překlik, ale blbě jsem hlasovala, pro Meridu fakt nejsem ;o)

      0 0
    • jakub  

      ahojky me ženě jsem postavil Scotta Geniuse..je to bozi stroj, nicmene, ona si vyzpomněla, ze chce jeste zavodtit, takze je i na prodej…

      0 0
    • pegas  

      tak rozhodnutí se blíží…můj původní návrh (v pořádí Ghost, Canyon, Merida), mi přítelkyně obrátila na Meridu, Canyon, Ghost- samozřejmě dle líbivosti..tak a ted babo raď…

      Dotaz na dlouhodobější uživatele Meridy- zkušenosti, pocity ze systému…případně Mloku- jak se tváří rám v průběhu zdvihu…je spíš lineárnější??)

      Cube vychází dráž, Radon se nedá testnout…víc kol už do toho motat asi nebudu…

      Jak je na tom canyon nyní s dodací lhůtou, případně má někdo objednáno?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.