Epicon od Milana - opravdu je to taková špica?

141 nepřečtených
  • Krab

    Zdravím vás,

    přemýšlím o koupi této vidlice. Já mám Epicona 08 RLD, jejíž odtrh jsem si vlastní úpravou předělal na 9kg (původně měla kolem 12). Můj dotaz zní: Má smysl investovat do vytuněné vidlice od Milana, když já sám dokážu odtrh vylepšit o cca 3kg? Je tady mnoho spokojených uživatelů, existuje někdo, kdo byl s Milanovou úpravou nespokojený?

    Díky

      
    0 0
    • Blade  

      LOL. přeju příjemnou zábavu

      0 0
    • 0riso0  

      Ja    :-D

      0 0
      • Lišák  

        Důvod?

        0 0
        • 0riso0  

          kazdych 500km 10 ml oleja do vzduchovej.  a ja som taky ignorant . ze len dolejem a jazdim. raz si mozno jezisko vsimne ze som posluchal a kupi mi opat ladeneho epicona. inac ma prekvapilo, ze mi po 2 – 3 rokoch zrazu prestal chodit o 60 menej nieco ako pripad … (vid historia  " nechodi do zdvihu" ) ale nastastie som len odlial podla navodu a uz ideme dalej .

          0 0
    • Tomcat  

      LOL… dávám do blokovaných

      0 0
    • Honza729  

      :-)))) dobrý.....tady bude veselo :-))))

      0 0
      • hadacino  

        nějak nechápu oč se tu jedná, může někdo nastínit ?

        0 0
        • 0riso0  

          uhorkova sezona. zaklad flame na BF : spomenut meno na M nazov vidlice na E a aby to nebolo napadne , tak napisat nejaky nezmysel v tomto pripade v podobe odtrhu

           

          PS   : v poslednej dobe casto pouzivane slovicko  „historie“ :-))))

          0 0
        • Blade  

          Zkus si vyhledat „epicon“, případně „epicon“ a „milan“ ;-)

          0 0
    • Tomínos  

      No doopravdy je ta vidlice citlivá jak píše na svých stránkách, co víc ti k tomu mám říct, jestli to má smysl nebo ne si musíš přebrat sám. Pro mě respektive pro moji ženu to smysl mělo, protože s její váhou se pod ní pružinová dartka chovala jako pevná a co jinýho ji na to kolo dát v cenový relaci do 5t. aby to fungovalo.

      0 0
      • Krab  

        Ja prave nemuzu na jeho strankach najit zadny konkretni udaj o citlivosti Epiconu – pokud neco takoveho najdes, tak mi to prosim posli v citaci. Diky.

        0 0
    • Pedro  

      Zajímavé datum a taky čas registrace… Jakpak se jmenuješ v originále?! Určitě tu totiž nejsi poprvé!!! :-D

      0 0
      • Krab  

        Ano, tyhle stranky znam. Ano, cekal jsem odkazy na historii (kterou mam samozrejme nekolikrt prectenou). Ne, nespokojeneho zakaznika jsem nepotkal.

        Proc je udaj o odtrhu blbost? Nejak nerozumim.. Kdyby tu byl nekdo, kdo by mi mohl odpovedet, byl bych rad.

        0 0
    • roud  

      popravdě ? NE

      0 0
      • Krab  

        Ty tu vidlu vlastnis? Protoze to je prave to, proc jsem zalozil nove vlakno (do vlakna, ktere bylo nejvice podobne, jiz neslo psat). Majitele pisi chvalu, nepekne se o ni vyjadruji jen ti, co ji nemaji.. Nebo se pletu?

        0 0
        • roud  

          Vlastnim epikona 09 bez tuningu už v základu ta vidle chodí krásně a letos sem měl konečně možnost ozkoušet vidli od milana rozdíl v chodu tam samozřejmě je ale každej si musí rozhodnout zda je tak velkej aby si za to připlácel mě to přijde zbytečný ale třeba mám jen štěstí na dobrej model tý 09ky

          0 0
          • Arteo  

            Myslím,že součástí tuningu je i předělání na olejové mazání…

            0 0
          • mates555  

            Na čem máš toho epicona??? na nějakým kole na ježdění…:-)??

            0 0
            • castro  

              já se tady nechci pouštět do nějakejch flamu, ale 09 taky mám a za ty peníze asi líp nepořídíš, já jsem s nim spokojenej

              0 0
              • mates555  

                já ti to ale neberu…:-) já sem se jen zeptal co má ještě za kolo…jelikož už tady o tý vidlici psal víckrát a zajímá mě každý kolo…kor když na tom kanonu předved že má celkem vkus…:-)

                Já sem s rebou taky spokojenej,ač neni těžký nabýt po přečtení BF dojmu,že je to bez nějaký upravy vpodstatě nepoužitelná vidlice…:-)

                a že sem píšu ot tomuhle tematu myslím neuškodí..:-)

                0 0
          • Charles2k  

            Také jsem letos pořídil zde vychvalovaný Epicon 2009 RLD. Vidlici mám bez tunningu a nějak na větvi z ní zrovna nejsem. Proti původní staré RST Gamma EL s elastomerem nepociťuji téměř žádný posun k lepšímu, nebo jen naprosto minimální. Zkoušel jsem i různé tlaky vzduchu. Jedině jsem snad uvítal zamykání z řidítek. I váha proti té původní RST je stejná. Po sezóně zřejmě ten tunning zkusím…

            0 0
            • RoKo  

              nezkusis… Milan jinde kupovane Epicony neupavuje (pokud nezmenil nazor, ale to urcite nee)

              0 0
              • Charles2k  

                Ale na jeho stránkách ani tu na fóru jsem se o ničem takovém nedočetl. Mon­toval mi ji cykloobchod, který ji bral přímo od CZ distributora.

                0 0
                • mr.antik  

                  sekce Nabídka, konec souvislého odstavce…

                  0 0
                  • Charles2k  

                    No zase tak jednoznačné to tam není, víceméně z dalších řádků vyplývá, že to lze, ale je problém se zárukou na materiál. Jinak by postrádala smysl nabídka servis.

                    A nesčetněkrát jsem tu četl, že někdo Epicona (neupraveného) již má a uvažuje dodatečně o tuningu. Nikdy jsem ale nečetl názor, že by to nešlo.

                    0 0
                    • palkac  

                      Aby bylo jasno :-) tohle je z mailu, který mi poslal cca před týdnem

                      vidlice z mé nabídky označované jako verze Tuning-test jdou koupit pouze nové a upravené samostatně je nedělám.

                      0 0
                      • milan1  

                        mr.antik odkazuje na odstavec na mých stránkách a tam je tento text

                        „Tuto nabídku vidlic verze Tuning-test je třeba vnímat jako samostanou edici, kterou je možné zakoupit pouze jako nové, již upravené.“

                        Tobě jsem to psal vlastními slovy :-)

                        0 0
    • JakeF  

      Taky by mě zajímalo, jestli se za tu cenu dá pořídit nějaká lepší vidlice. Rád bych na podzim nějakou koupil, v merku mám Epicona, ale pokud by se našla nějaká lepší v ceně kolem 5 – 7 tisíc, tak bych se vůbec nezlobil. Jestli má cenu koukat se někde po bazarech a pak se naučit to servisovat a riskovat nějakou další potřebnou investici. Hledám vidli spíš na rychlost, ideálně předělatelnou nebo rovnou na 80mm, aby byla dost citlivá na drobný nerovnosti a šla zamknout, skákat na tom nikde nebudu. Zatim mám pocit, že za tu cenu prostě lepší nenajdu a víc bohužel asi mít nebudu, i když šance ještě je…

      0 0
      • ekib  

        Za tu cenu seženeš výprodej RS REBA, objednával jsem na 29" a stála něco přes 6 tisíc.

        0 0
        • JakeF  

          Rebě jsem se chtěl spíš vyhnout…

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • jonti  

        To by som od Milana zobral radsej tu RST, tam je hmotnost inde.

        0 0
      • kesu  

        na ebay se da koupit kolem 370 dolaru novej 32 float,s pos­tovnym se to dostane pod 8.Za 5 tezko..

        0 0
        • JakeF  

          Jo, o ebay taky přemejšlim. Kámoš takhle koupil F80X Terra Logic, tu bych i taky nechal líbit… Problém je v tom, jestli se tyhle vidle daj rozumně sehnat v 80mm, případně předělat.

          0 0
          • kesu  

            jo aha to bude problem 32 float standartne neni na 80mm

            0 0
      • jIrI___  

        Bazarům bych se nevýhybal. Já tam sehnal neježděného Recona ještě v záruce za 4,5k. Chce to prostě neustále sledovat nabídku a čas od času se tam nějaké věci za dobrou cenu objeví :)

        0 0
        • TinkTink  

          Taky tu ted mam jednoho Recona za 4K :o)…lezi mi tu uz par mesicu a furt ne a ne ho dat do bazaru :o)

          0 0
        • JakeF  

          Vyhýbat se nebudu, ale jde mi o to, jaká je tak možnost, že budu muset po chvíli něco měnit, třeba těsnění nebo tak něco. Nechtělo by se mi s třeba takovou Foxkou jet do serisu, ten jejich mám celkem z ruky…

          0 0
          • Vilém  

            Co posta, prepravni sluzby? myslis, ze bys ji dovez treba ke svecovi, oni by otevreli naruc a rekli „sednete chvilku, dejte kavicku a do hodinky to budete mit hotovy“?

            0 0
            • JakeF  

              Pořád další náklady navíc. Právě jde o to, jestli do bazarový vidlice nebudu muset po pár měsících investovat další tisíce.

              0 0
              • přišlapávač  

                ono je otazka zda pouzity veci vubec kupovat, ne vzdycky to je v tak perfektnim stavu jak prodejce uvadi, ja osobne jsem si nikdy nic pouzityho nekoupil a mikdy ani nekoupim protoze tomu neverim, ale to je na Tobe, jak duverujes lidem z inzeratu :-)

                0 0
              • Vilém  

                Ano naklady muzou byt. Ale stejne tak muzou byt i u vidlice koupene v nejakem ksefte. Minimalne na dopravu. Osobne bych se vidlice shozene z kola a prodavane pres bazar nebal.

                0 0
          • karliner  

            pokud FOXka není v záruce, myslím, že posílat ji ke švecovi je ta nejposlednější možnost…

            drahý, všechno trvá dobu, ještě vloni měli jen jednoho mechanika, který v létě odjel na 14-denní dovolenou atd.

            0 0
      • Mr.Cookie  

        Manitou Sliver…ale musíš mít tak okolo 70kg…pokud máš víc, tak bych to neriskoval…

        0 0
      • JakeF  

        Teď jsem našel tohle:

        http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?…

        to bych si klidně i připlatil. Má někdo s F80X zkušenosti ze závodního použití? Kamarádovi funguje pěkně, ale co taková údržba, poruchovost a tak.

        0 0
        • kubad  

          typl bych tu vidlici na model 2006, ale to je tvůj boj, X ko s teralogikem bych na koo nechtěl ani na závodní použití, Fox je úplně přestal dělat skus popřemýšlet proč asi :D

          0 0
          • JakeF  

            Nevim, chvíli jsem na F80X jel a přišlo mi to hodně super. Ale takže je teda lepší snažit se sehnat nějakou F80RLC, jo?

            0 0
            • kubad  

              mě osobně teda nikdy teralogic super nepřišel, radši mám Lock na řídítkách a zmknu podle potřeby

              0 0
      • Chrchla  

        Taky přispeju svojí troškou do mlýna. Asi půl roku jsem jezdil XCM, ale připadala mi strašně měkká až moc(vážím 75kg) takže jsem se začal rozhlížet po nové vidli…vzhledem k tomu že jsem pořád student, který si přividělává na brigádě apod. tak jsem měl omezené fin. prostředky strop jsem si dal 5tisíc… takže jasná volba byl Epicon.. při přemýšlení mezi seriovým za 4,7 a tuněným za 5 (verze RLD) bylo jasne – tuněnej…když nadešel den D a ja chtěl psát objednávku na TT Epicona, lítal jsem ještě po netu a našel Epicona 08 RLD v akci za 2,5t mno a bylo vymalováno… dnes mi vidle přišla a oproti XCM je to jak nebe a dudy… věřím , že epicon z TT je určitě citlivější, ale po půl roce s XCM mi i seriový bude bohatě stačit a za ušetřených 2,5t si můžu koupit něco jiného na mojeho mazla :)

        0 0
    • Hornet  

      Aky je rozdiel medzi upravenym epiconom a upravenym axonom? A trebars axon a sid-a? mozno trochu divne porovnanie, ale ma niekto priamu skusenost?

      0 0
      • kubad  

        pokud se dá provést stejný rozsah úpravy, což není protože každá vidlice je konstrukčně trochu jiná, tak je mezi nima pořád rozdíl v tom že jedna je Epicon, druhá Axon, a třetí SID

        samozřejmě rozdíl v pořizovací ceně, hmotnost, vzhled provedení, funkce ale může být dost podobná :-)

        0 0
        • Hornet  

          :-) tak ceny, hmotnosti, vzhlad su mi celkom jasne, Epicon s upravami je teda dost vychvaleny, nikto tu vsak nespomina Axona + upraveneho, novu Sidu som mal moznost skusit, len bola nafukana nie na moju vahu :-D

          Axon mi pripada vahou celkom slusny, a cena trebars oproti Side tiez slusna :-) je medzi nimi taky skok vo vykone ako v cene?

          0 0
          • Tomínos  

            No to je ten problém výkon * cena asi nikdy neporoste lineárně. (když teda budu jáko výkon brát souhrn váha, funkce, vzhled) Mám doma Epicon(laděný) a RVL dual air kterej je skoro 3× dražší a epicon mi příjde o dost citlivější.  Počítám, že axon bude chodit asi dost podobně.

            0 0
            • Hornet  

              Na Epiconovi sa mi trochu nepozdava vzhlad a vaha, ale zase funkcnost a cena je myslim super. Axon by mal byt o triedu vyssie, vzhladovo celkom ok, aj vaha uz je slusna, cena tiez. Sidka je vzhladovo aj vahovo super, citlivostou nevim priamo posudit, nuz acena je zase …

               
              0 0
              • Vilém  

                Vaha? tak pokud srovnavas se SIDem… kterej SID jde dat na 140mm?

                0 0
                • Hornet  

                  Tak to mi je jasne :-) ta moznost zmenit zdvih je fajna, ved prave nad tym dumam, ze ci Sid bude az taky prinos vzhladom na cenu, oproti trebars Axonu. Nejakych 100g nevidim az taky problem, ked ale za to musis zaplatit viac ako 5litrov…

                  0 0
                  • Darius  

                    zalezi jakou mas cenu na SIDa, ale co vybrat si nejspis budes msuet zhodnotit sam…

                    0 0
                    • Hornet  

                      Bude to asi hlavne zalezat, aka bude financna moznost, ked sa rozhodnem kupovat :-) zatial Sid09 bol asi najnizsie na 10500kc, a jazdenu urco ee. Hornetka sa teraz rozhodla ze chce novu vidlu a ze to bude SID race, tak budem mat moznost si vyskusat moznosti nastavenia, len musim dat dokopy skor to moje rameno :-D

                      0 0
                      • děd (ek)  

                        Tak manželka má od jara na Scottovi Axona TT od Milana – zdvih 115 a velká spokojenost.

                        0 0
                        • Hornet  

                          Fajn :-) mam o com rozmyslat, ten ram je doost malinky, ze?

                          0 0
                          • děd (ek)  

                            Ano, je to „S“, dámské výhody Axona – citlivost, malá progresivita, zamykání z řídítek – stejně jako tlumič, což si žena chválí. Původní vidlice byla RS Tora......

                            0 0
                            • Hornet  

                              Nuz Tora je asi o inom… :-D takze zehli to fajn :-)

                              0 0
                            • JJ  

                              Neměl bys foto řidítek, jak jsou tam všechny ovládací páčky poskládané?

                              0 0
                              • děd (ek)  

                                V pohodě, vejdou se i světla (šířka řídítek 61cm-původně 64).

                                0 0
                                • Vilém  

                                  No pokud mas brzdy takto u gripu, tak tam vejde kdeco, ale ja jsem zvyknuty mit paky nastaveny tak, abych brzdil jen jednim prstem a paky pak vychazi cca 2–2,5cm od gripu. To pak na riditka moc nedostanes.

                                  0 0
                                • JJ  

                                  Nojo, já mám brzdový páky taky dál od gripu (cca 1,5cm) a mám k Epiconu starší páčku zamykání, která není takhle úzká.. Proto mě zajímalo,jak se to vejde

                                  Teda stejně ji nepoužívám a mám tam Dual Poplock, pro Epicona i tlumič MC3

                                  0 0
              • soc  

                Tak to zase mě se Epicony vzhledově líbí hodně, hlavně v bílé.

                Jinak jsem Epicona TT pořídil svojí milé, pro 50kg holku to byla podle mě velmi rozumná investice. Nemůže si ho vynachválit…

                0 0
                • Hornet  

                  Biela sa mi paci, len ten napis na pravej nohe-v ciernom obdlzniku mi tam nesedi. Ale s tym si viem poradit :-)

                  Na tej fotke sa hneva na fotografa ?

                  0 0
                  • soc  

                    Spíš přemýšlí, kolik toho ještě musí najet, než se rozvalí v kempu :)

                    S tím tmavým obdélníkem máš pravdu, to byla prakticky jedinná výtka ke vzhledu, ale dá se s tím žít :) A Epicony se mi líbí víc než třeba současný desing RS, ten mi přijde strašný…

                    0 0
                    • Hornet  

                      Ale tvari sa, ze do kempu je aspon 50km tazkym terenom :-)

                      tak vzhlad epiconu by sa dal prinajhorsom upravit, ale snad sa s tym da zit :-)

                      0 0
          • Jenda  

            protoze Milan ted spis nez Axona prosazuje RST -  je lehci nez axon, ma sice jen 30 nohy ale to u 100mm vidle moc nevadi a funkcne je to pry velmi pekne. Akorat snad nema zamykani z riditek

            0 0
            • Hornet  

              Tak to je dost zaujimave, ale RST mi, priznam sa, moc nevonia…30 ky nohy, no neviem, vsetci davaju uz ako standard 32, zamykanie by snad az tak nevadilo, to je ta first 1, co ju tak chvali wojtek? a na vahe sa nevedeli dohodnut?

              0 0
              • milan1  

                U ízkých vah si můžeš vždy vybrat a měl bys mít i dostatečné informace.

                Jakmile se dostáváš pod 1600 g je to vždy na něčem ošizené.

                Starý sid nohy 28 mm. A najdi kdo si na něj stěžoval.

                Nový Sid má sice nohy 32 mm ale jsou zase krátké. Vše je zase zkráceno na délku, tímhle se spoří. Méně materiálu, 30 mm nohy jsou jinou cestou.

                Manitou R 7 a First od RST to jsou zase jiné cesty.

                Proč se kdo nemohl dohodnout na víáze je záležitost provedení. Sem k nám oficiálně nebyly dováženy typy na kotoučové brzdy a ty jsou nejlehčí. Váha 1500 g platí výhradně pro kotoučovou verzi, zde oficiálně neznámou a provedení platinum. To provedení platinum je důležité, označuje jiné materiály.

                 
                0 0
                • Hornet  

                  Uhm, takze ta RST First-platinum, by sa dala prirovnat k comu? Lahsi Axon? Lacnejsi SID 09?

                  Staru Sidu s 28 neriesim. to je myslim uz minulost, myslis ze kratke nohy u novej SID su nevyhodou?

                  0 0
                  • milan1  

                    R7 je už dlohodobě známá a je to zcela srovnatelné.

                    Pokud bys chtěl doporučení ode mne, tak pro jezdce do 70 kg doporučím.

                    Těžší jezdec už zase uveze těch 100g navíc i v závodním užití a získá větší pevnost.

                    Kdo by chtěl ještě nižší váhy, musí ubírat z požadavků dle svých preferencí.

                     
                    0 0
                    • Hornet  

                      Noo, tak na tych 70 sa ja asi nedostanem :-D musel by som fajn pribrat(mam len 60), takze v tej cenovej relacii by ta RST bola lepsia (jasne ze lahsia) ako Epicon(upravene obidve), alebo v pripade lepsich financnych moznosti ist do SIDky? da sa porovnat trosku priebeh zo zaciatku zdvihu? Alebo aj SIDku treba upravit? alebo staci sa pohrat s tlakom(tabulkove RS su vysoke).

                      0 0
                      • milan1  

                        SID a Reba, dej si tam rovnítko.

                        Sid není přeci nic jného, než na délce nohou zkrácená Reba.

                         
                        0 0
                        • Hornet  

                          Jasne :-)

                          0 0
                        • JakeF  

                          Mám taky otázku. Nejlepší vidlice pro mě? Axon, Epicon, RST F1? Všechno z TT. Mám 65kg chci ideálně co nejlehčí vidlici na převážně lesní cesty a asfalt, žádný skákání, jízdnim stylem spíš na chrtění. Jde mi o to, že při citlivosti po úpravě se mi asi budou všechny houpat i při jízdě ze sedla, ale u RST mi schází lock na řidítka. Takže asi Axon, ale je u něj nějakej rozdíl proti Epiconovi kromě váhy? Nebo nebylo by lepší na honění vteřin vzít spíš míň citlivou vidlici?

                          0 0
                          • milan1  

                            Jsou věci které si musíš rozhodnout sám.

                            Jestli ses rozhodl pro citlivou vidlici a už jenom váháš nad Axonem a Epiconem, tak váha je jediný rozdíl. Ve funkci jsou totožné. Pro mě osobně vede Epicon, protože rozdíl ceny a váhy mě osobně nesedí.

                            0 0
                          • mastihuba  

                            karbonová pelska bude lehčí a nebude se houpat :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Až budu mít na kolo jednou víc peněz, než málo, tak si určitě jednu jakou druhou pořídim, případně si na ní postavim druhej bajk, ale v tuhle chvíli jako jedinou vidlici jí opravdu kupovat nebudu.

                              0 0
                  • přišlapávač  

                    ale kdepak minulost :-)

                    0 0
                    • Hornet  

                      :-) tak joo, este ju jazdia dvaja kamosi, a teda take starsie modely 99–01 :-)

                      0 0
    • fr33k  

      Jestli jsem (ne)spokojeny, nedokazu posoudit, protoze jsem neupravovaneho Epicona nejezdil. Ale po nakupu noveho kola s vidlici Fox musim rict, ze konecne vim, co je to odpruzena vidlice. Hodne se upraveny Epicon srovnaval s Foxkama, za sebe muzu rict, ze je to blbost.

      0 0
      • mr.antik  

        no ale jakou fox… Mě třeba zajímá Fox talas 36 a tu teda nikdo extra nechválil

        0 0
      • Krab  

        Pises, ze srovnani mezi foxkou a epiconem TT je blbost a zaroven pises, zes epicona nikdy nejel – z ceho tedy soudis? Je tu nekdo, kdo muze srovnavat?

        0 0
        • pete_ax  

          nepise, ze nejel Epicona, ale ze nejel neupraveneho Epicona. z toho mi vyplyva, ze upraveneho jet mohl…

          0 0
    • Krab  

      A to je prave to.. Same „LOL. preju prijemnou zabavu“ a „LOL… dávám do blokovaných“ a „:-)))) dobrý.....tady bude veselo :-))))“, ale odpovedi se nedockam. Zato vim, ze neni na skodu koupit nepouzitou vidlu v bazaru, a ze Fox talas 36 na foru nikdo nechvalil..

      Prosim tedy jeste jednou:

      Odtrh Epiconu TT – je smerodatny?

      Nespokojeny MAJITEL Epiconu TT neexistuje.. Jen nemajitele, kteri treba vidlu ani nezkouseli..

      Je to tak?

      0 0
      • Featherbed  

        Odtrh je dost zásadní věc, ale myslim se že ne jediná vlastnost vidle, jde taky o nastavitelnost, tuhost a podobné věci…

        Já jsem nespokojeným majitelem Epiconu, verze RLD mi spadla ze střechy auta a naproti vší logice se lockout zasekl na pozici zamčeno, takže dokud to nevezmu do servisu, mám z toho skoro pevnou… ale to pro tebe mínus asi nebude :-)

        Jestli nevíš, jestli koupit upraveného nebo si nechat svého trochu upraveného, tak je jediná možnost, a to si milanovu verzi u někoho vyzkoušet… a nebo to risknout. Taky jde dost o to, kolik vážíš…

        0 0
      • Luma  

        Mám Epicona 09 RLD,upravoval jsem si ho sám a když ho srovnám s Epiconem z TT tak má trochu horší odtrh a je více progresivní(v nas­tavením jak ho jezdím mi přibližně 1cm chybí do dorazu)A pokuď budu srovnávat se Skarebem,tak je Epicon ve všech směrech lepší,Recon přibližně stejný odtrh,ale hodně progresivní(ze zdvihu 120mm jsem ho dostal tak na 60–70mm).Takže asi tady nespokojený zákazník z TT nebude,ale nevím jestli se vyplatí kupovat z TT,když si svojí upravou dostanu na přibližně stejné hodnoty.

        0 0
        • Krab  

          Diky moc, neco takoveho jsem chtel slyset (resp. cist) :)

          0 0
          • Jenda  

            jo asi tak  – pokud mas naladu a cas si s tou vidli hrat tak se vlastnima upravama dostanes blizko tomu co dela TT. Otazka je, jestli pokud s tim nemas zkusenosti a nakoupeny vhodny oleje se ti to vubec vyplati – teoreticky bys mel mit tlumicovej olej a olej na mazani (nejlepe red-rum) takze to mas aspon 500 za oleje (ja vim nespotrebujes to cely ale koupit to musis) no kdyz to neumis tak se s tim budes patlat minimalne hodinu spis dve. Ja jsem teda radsi dal o tu cca 1000 navic a vsadil na jistotu (zase pak ma clovek tak nejak v pohode i servis) ale pokud mas cas a chut tak proc to nezkusit sam. Vyhoda original upraveny vidle je ze Milan vymezi i vule coz nekdy muze byt zasadni vec a samodomo se to blbe dela.

            0 0
    • Lucke  

      ..kup si poradnou vidli..

      0 0
    • janoT  

      Mám Epicona od Milana, okrem toho jazdím Rebu 29" a Fox F120 na fulle. Asi tu budem kameňovaný, ale jediný prínos proti RS a Fox je cenový.

      Fox-ku i Rebu som si bez úprav nastavil tak, že s citlivosťou a využitím celého zdvihu som spokojný.

      U Epicona mám konkrétne 2 „problémy“:

      • ako bolo spomenuté vyššie – prestala mi tiež chodiť do zdvihu a budem musieť laborovať s olejom (u RS + Fox no problem)
      • mám ju nastavenú na 100mm zdvih a je výražne dlhšia ako povodný Manitou Skareb – dosť mi to zmenilo geometriu biku (nepriaznivo)

      Záver: už by som asi do nej nešiel, radšej nejaký výpredaj na RS – kde nie je problém so servisnou sieťou (aspoň ja ho v ČR nemám)

      0 0
      • Krab  

        Diky Jano. Jeste dotaz: co se tyce citlivosti (a onoho vyse zminovaneho odtrhu) – je mezi temito vidlemi rozdil?

        0 0
        • janoT  

          Je, ale pre mňa nie zásadný,ťažko sa to i porovnáva, lebo nejde len o citlivosť ale i o celkový priebeh vo zdvihu v ťakom teréne. Nemienim strácať čas meraním odtrhu,  Epicon asi bude najcitlivejší, ale RS i Fox zaostávajú len málo (Foxka je trochu lepšia ako RS)a ja osobne som typ športového jazdca a skoro mi je prílišná citlivosť na začiatku chodu u EPICONu na závadu. Iní jazdci to ale zase vítajú – takže je to na osobných preferenciách.

          0 0
      • Vilém  

        nemas problem se siti RS servisu. V cem je problem poslat vidlici na opravu tam, kde ji upravili?

        0 0
        • janoT  

          problém nie je žiadny až na to, že u Reby ani Foxky som nič riešiť nemusel. Ja preferujem jazdenie pred  demontážou vidlice+balením+za­sielaním. Keďže biky striedam – stačí mi servis raz za sezónu v zime.

          0 0
          • milan1  

            Takže Jano, pokud se mě kdokoliv ozval s problémem na mé vidlici, dostal vždy návod a to v záležitosti týkající se ve tvém případě tlumiče.

            Nejde o žádné shánění a laborování s olejem, jak naznačuješ. Máš tady dokonce přímé srovnání. Laborování nastává především u vidlic RS a najdeš ho tady na fóru v dostatečné míře. Se stejným nebo obdobnýmproblémem se tyto vidlice rozebírají, shání se nový olej a těsnění a když se to povede, tak je závada na RS odstraněna. Když to je ale problém horní části locku na Motion controlu, bývá to extrémě drahá výměna celého Locku.

            Naproti tomu na Epiconu máš možnost provést obdobný úkon bez rozebírání vidlice, bez nutnosti nového oleje a bez jakékoliv potřeby těsnění. Případná oprava vyjde na cca 5 minut.

            0 0
            • janoT  

              OK berem. Za 5–6k je Epicon dobrá voľba (preto som ju i kúpil) a je možné, že keby som mal problémy s Foxkou alebou Rebou- písal by som iné.

              Ten servisný zásah zvládnem – nemal by to byť problém.

              0 0
      • Jenda  

        no ale to bych rekl ze je pomerne zasadni – pokud mi Epicon odvede stejnou praci za polovicni cenu tak to beru jako dost podstatnou vyhodu:-) S tim servisem to mas trochu pravdu na druhou stranu pokud se ti neco vysere na RS tak budes cekat na opravu asi dyl nez trva poslat Milanovi vidli postou a musis se modlit aby meli nahradni dily. Nicmene ja mel vyhodu ze jsem bydlel 10 min autem od Milana takze u me nebylo co resit.

        0 0
      • milan1  

        Protože mě není lhostejné co a jakým způsobem zde Jano napsal a protože komunikace probíhala i dále zkusím shrnout.

        Jano vidlici v současné době nejezdí a má zřejmě zprávy vzdáleně zprostředkované, tím mohou vznikat nedorozumění.

        Jak by vznikat nemusela? Když někdo získá objednanou vidlici na 100 mm, tak by měl prostě namontovat, sednout a jezdit, protože ta vidlice je opravdu nastavená přesně na něho a jím požadovaný zdvih a rozměry se nijak výrazně neliší od konkurence.

        Když by měl pocit z posedu jiný a špatný, dobře připustím, je extrémě zvyklý na to své, když změna, kterou dosáhne může být maximálně 10 mm, o tolik se přibližně liší různé typy vidlic mezi sebou, když jsou na stejném zdvihu. Tento „problém“ opět nevidím jako neřešitelný a poradil bych změnu na představci, geometrie řízení by byla změněna o 0,5 stupňě a to neexistuje nikdo, kdo by tohle mohl rozeznat. Spokojenému a správnému užívání by nic nebránilo, citlivost, zdvih a využívání celé délky zdvihu naprosto bez problémů a citlivost, jak potvrzuje na nejvyšší úrovni.

        Tady ovšem nastal zcela evidentně problém pohledem na délku vysunutých kluzáků a nerozumím, proč je ventilováno zde a po celkem dlouhé době. Kdyby se mě ozval hned po koupi upozornil bych ho stejně jako již mnoho podobně chybujících, že konkrétně u provedení Véčkových brzd je kratší spodní monoblok a odhaluje tak větší část kluzáků a zdvih se zdá jenom pohledově vyšší. Stopa stíráků končí v tomto případě 17 mm od korunky. Když padne tohle vysvětlení, najednou je geometrie biku v pořádku a nikdo nemá s geometrií samotnou problém. Jak tohle ověřit? Mám to mimochodem přesně popsané v návodu, stejně jako doporučený tlak pro huštění. Když někdo tohle, dle návodu ověří sám, pozná, že tvrdý koncový doraz se nachází přesně v této poloze a vzdálenosti a nemůže tak očekávat, že dorazí krátký spodní monoblok až ke korunce.

        Z tohoto problému plyne i další neduh, který Jano jmenuje a to neschopnost využít celý zdvih. Ano, v těchto představách o rozměrech to nejde a nikdy nepůjde musel by protlačit monoblok až ke korunce, jak požaduje protože dle jeho měřítek ostatní vidlice, které má to dělají. Tohle ovšem není výjimka a naprosto stejná záležitost, jako například u starého Sida, dokonce i u toho Skareba, monoblok a stopa stíráků nekončí těsně pod korunkou. Připouštím, že může být matoucí, že jiný Epicon až ke korunce chodí, to je ovšem provedení na kotouče. Epicon na kotouče a na Véčka mají ovšem odlišný spodní monoblok a jeho délku. Tam ani pohledové problémy, které tohle vše způsobily nejsou.

        Takže zde máme jeden z „problémů“ který když se nevysvětlí hned začne produkovat a nabalovat další omyly.

           
        0 0
        • RoKo  

          Jen pro doplneni, nemyslel Jano ze mu napenil olej v tlumeni? pak by tomu odpovidalo to laborovani s olejem…

          Jinak ja v tom problem nevidim. Jee to zalezitost max. 5 min a jde zase do plneho zdvihu, ale pokud je totalni nemehlo, tak by to mohl byt problem (pro neho)

           
          0 0
          • milan1  

            On tu vidlici nemá vůbec u sebe a zprávy jsou tak zprostředkované a jistě zkomolené, vidlice může být klidně navíc přefoukaná.

            Janovi a dotazům, které následovaly rozumím tak, jak jsem zde popsal.

            Pro zajímavost se můžeš podívat ke mě do dotazů.

             
            0 0
    • Plechovka  

      A můj první příspěvek na fóru a hned takové téma :-). Mám Epicon od Milana cca 4 měsíce a šel bych do něj znovu. Pro mě jako pro „turistu“ nevidím jediný důvod kupovat něco jiného. Pruží to skvěle – žere každého mravence, využívám celý zdvih (100 mm). Mám rád komfort, takže při mých cca 75 kg a tlaku cca 80 PSI mám sag asi 3 cm. Předtím jsem vozil Manitou Skareb, z „lepších“ vidlic jezdí v okolí Reba Race. Oproti Skarebu výrazně vyšší tuhost konstrukce, citlivost subjektivně vyšší nepatrně (ten Skareb na tom byl v tomto ohledu docela dobře). Rebu v továrním stavu bych nechtěl ani za nic, ta progresivita mi vadí. Když jsem na jaře vidlici měnil, klidně jsem tam tu Rebu mohl dát, peníze byly. Ale jak jsem psal – stále nenacházím jediný důvod, proč to dělat. Na nálepky to nejezdí a ušetřené peníze lze investovat třeba do zážitků s kolem spojených.

      0 0
      • Mr.Duck  

        Když mluvíš o využití celýho zdvihu, jak je to s tou progresivitou? Mám teď XCM, a celýho zdvihu využívám takovym stylem, že když de vidle na doraz (často), tak je to většinou dost pecka, že ke konci neklade výrazně větší odpor, a výsledkem je taková kovová rána a strach o vidli i vlastní zdraví, tak koukám co bych moh místo XCM nasadit, a ten epicon vypadá schůdně, příp. skareb nebo možná R7 z bazaru.

        Nikdy sem moc neměl možnost lepší vidlici vyzkoušet, proto se ptám, jestli to nějak plynule zastaví ke konci zdvihu, nebo jí prostě budu muset mít nafouklou na hodně tvrdo aby přežila to moje skákání a podobně.

        Abych se vyjádřil přesně, při správném nafoukání na mojí hmotnost, je běžné že by měla pěknou citlivost při normální jízdě v lehčim terénu, po kořenech atp, ale nešla lehce na doraz? Mám sice 65kg, ale když špatně doskočim třeba z metr vysokejch schodů, tak XCM nadává fest, a když třeba schody nebo nějakou malou skalku sjíždim, tak to dole nepěkně kovově cvakne.

        Taky bych rád začal víc skákat, a posledně když sem si byl něco skočit tak sem nedoskočil a konec konců, chtěl bych abych si tim tak nerušil vidlici moc brutálně. Byl by na moje hrozný zacházení epicon dobrej? Koukal sem že ty R7 mi přijdou jako už celkem pěkný vidlice a na bazaru sou za podobnou cenu jako TT epicon, ale která je progresivnější to nemám tušení, ani případně o jinejch vidlicích do 5k, na bazaru je jich dost.

        A poslední věc, snažil sem se po okolí tady dočíst co nejvíc kolem vidlic, ale nejsem si jistej, když teď mám 80mm zdvih, to tam dávat třeba 120 je asi blbost co? Přece jenom se snažim jezdit trochu drsnější sjezdy(ne že by mě to šlo:) ), a myslim že bych ten zdvih využil.

        0 0
        • jIrI___  

          Pokud chceš skákat, tak Skareba a R7 rovnou vyškrtni, na to ty vidlice nejsou dělané. Stejně tak asi nebude to pravé ořechové lineární Epicon z TT. Nevím co s ním Milan dokáže, ale trochu víc progresivity na konci zdvihu by možná dokázal přidat. Ještě pouvažuj na Rebou nebo Reconem.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Díky, na ty rock shox koukám a snažim se v nich zorientovat, v různejch verzích reby a podobně, ale koukám že i na bazaru sou už trochu jinde s cenou, a reconů tam už vůbec moc neni(natož pro V brzdy, nýbrž vidli potřebuju, tak hydry musej počkat:( ), ale zase si radši připlatim než abych tu vidlici přehnaně ruinoval (a svoje ruce taky).

            No myslim že se budu přes zbytek sezóny a zimu tady blbě vyptávat a snažit se vybrat, jelikož teď na to stejně nemám prostředky, ale hned jak budou, tak bych chtěl mít jasno co je pro mě nejlepší ;)

            0 0
            • milan1  

              Máš v tom pořádný zmatek.

              Jakoukoliv správně nastaveno vidlici na doraz nedostaneš, je ke konci vždy progresivní a to ocelová pružina, kterou znáš není.

              Problémem je když vidlice je tak progresivní, že jí nedostaneš ani dost blízlko k dorazu a vozíš zcela zbytečně vyšší a nevužívaný zdvih.

              Tohle jsou zíáklady, které tady zná už kdekdo.

              Takže Epicona na dorazu nedostaneš a přesto bude na počátku supercitlivý ale jak ti Jiří správně připomíná, na skákání na placku jsou určeny zcela jiné vidlice a na RS které zmiňuješ můžeš také zapomenout. Zapomeň na vše, co má v názvu XC a AM.

              A R 7 nesmíš zmínit ani v těch nejbujenějších snech. To je varování.

              0 0
              • milan1  

                Tohle jsem měl spíš zařadit dole pod Jendu hodí se to tam ještě lépe, popisuje přesně to samé.

                0 0
              • Mr.Duck  

                Ok, díky za varování, pravdu díš že v tom slušnej zmatek mám. (to znělo ňák staročesky ne?) Ono skákání na placku, já ty schody uváděl jako příklad, víc jezdim různě po lese a tam když se konečně odhodlám něco skočit, tak to většinou moc na placku nebude, ale pořád ty schody mám min. cestou do práce, a vůbec kde jich pár vidim, rád si je skočim. Ale jak řikám, muj rozpočet na vidlici neni zrovna vysokej, takže to se mnou neni jednoduchý :)

                Abych se jasně vyjádřil, vyloženě abych skákal na placku, na to vidli neshánim, a kdybych věděl že si tim i kvalitní vidlici zničim, tak se toho asi vyvaruju, chci hlavně jezdit po lese, do kopce i z kopce, ale prostě trochu prudší věci, a kluci mě vysvětlili že od XC už to má trochu daleko(zatimco já si naivně myslel že něco jako XC jezdim). No kdo to zná, tak zatim všechny sjezdy na točný co sem jel sou asi tak to ideální prostředí (názvem si hužel pamatuju tak jagermaister, lávky a ten sjezd ze závisti od toho altánu přes jakýsi skalky).

                Spíš sem chtěl naznačit to, že když už se někde nachomýtnu a takovej skok mě potká, tak ta moje XCM prostě moc netlumí, a i když to neni to na co primárně tu vidli mám, tak si to občas chtě nechtě někde skočim (řekněme, v pracovnim cyklu to je 2 skoky na placku a dvoje sjetý schody co 30km), bylo by to opravdu pro Epicona nebo nějakej ten RS nějak zlý?

                Asi sem to měl zmínit hned na začátku, ale prostě hlavní využití pro tu vidli by bylo zkrátka takový XC na steroidech, jak sem psal v jinym postu, že si z kola nechci dělat DH speciál, ale něco co se neztratí v těžšim terénu ale zároveň ujede aspoň 60km po asfaltu aniž by mi odumřely nohy.

                0 0
                • milan1  

                  Nedoskočit skok je vždy dopad na placku a tímhle se lišíš extrémem namáhání od všeho, co se nazývá XC a AM.

                  Když budeš jezdit i něco jako drsný sjezd, který je vždy v rozmezí zdvihu, který vidlice zvládá, tak je to v pořádku a AM dokonce i Xc  to zvládá.

                  Zásadní rozdíl je vždy a výhradně ve skocích a to v nepovedenených skocích na placku.

                  To, co ty nezvládneš by jezdec vyježděný mohl klidně zvládat i na R7, pro tebe musí být měřítko co nezvládáš a jaké placky dáváš. Dopady citlivě dané  do jízdy právě v běžném lesním terénu nebyly nikdy pro žádnou z vidlic problém.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    No tak konec konců, třeba se trochu naučim jezdit (a doskakovat) než na vidlici našetřim, tak to snad omezim do akceptovatelnejch mezí :) Oni i ty schody se daj skočit aniž bych vidlici moc namáhal, jak sem psal, občas už se mi to povede, takže to asi fakt bude spíš ve mě než v potřebě nějaký speciální vidle. Jak řikám, teprv se do kola dostávám, takže i moje vyjadřování tu bohužel často postrádá důležitý informace co mi hned nenapadnou nebo nepřijdou tak podstatný, nýbrž tomu nerozumim, nakonec proto se tu blbě vyptávám půl dne :)

                    No a teda za předpokladu, že bych se naučil jezdit, což bych snad moh trochu zvládnout než seženu finance (resp. než srovnám účty, pak už je vidle akceptovatelná investice, proto mi to tak trvá), tak co by bylo asi tak nejrozumnější? Asi bych chtěl lockout na řídítka, ať nemusim řešit chování na silnici, ale pořád asi nemůžu myslet na moc velký zdvihy kvůli geometrii rámu, kolik je tak rozumnej limit? Těch 8cm mi přijde zatraceně málo i když zrovna nejedu nic náročnýho, a ani tam nemusim skákat.

                    0 0
                    • milan1  

                      Nevím co ti radit.

                      Předpokládám, že všechny ty kousky, které chceš zkoušet stejně jezdíš na nějakém kole s XC geometrií.

                      Finanční možnosti jsou další limit a když by mělo být něco ničeno a následně pořizováno nově mělo by to být vždy v nějakých měřítkách bytelnosti a ceny a tohle je rozhodování pro každého osobně.

                      Zde jdou případně profiltrtovat a získat nějaké základní technické údaje. cena a možnosti zbytku kola a nákladů rozhodnou o všem ostatním.

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Jojo, XC geometrii to má, vozim Pell's Razzer Comp. Finanční možnosti taky nejsou nijak slavný, tak těch 5k bych moh utrousit, max. tak 6 přes kdyby byla ňáká pěkná nabídka. Samozřejmě to nechci abych to ničil, ale holt s mym uměnim asi počítám s tim, že si párkrát někde natluče vidlice i já, na druhou stranu, kupovat vidlici na padání je asi blbost, rači se naučim jezdit a snad to přežije ta XCM, a pak už novou vidli nebudu nijak závratně devastovat.

                        Nakonec nemyslim že to s namáhánim vidlice je u mě zas tak katastrofický, mám asi 65kg, ale netušil sem, že je to tak zlý pro vidlici, když je člověk trochu poleno :(

                        0 0
                        • soc  

                          Právěže tím, že jsi poleno je to o to horší. Postě než vyladíš jízdní styl, tak to bude schytávat materiál.

                          0 0
        • Plechovka  

          Moc ti neporadím, protože já neskáču vůbec :-). Ale aby vidlice splnila tvoje požadavky, čili citlivost na počátku zdvihu a zárověň nechození na doraz při skákání, tak na to bys potřeboval progresivní charakteristiku stlačení, což tenhle Epicon (IMHO) nemá (charku jse neměřil, pouze subjektivní pohled a srovnáno např. Rebou, jak jsem zmiňoval v mém původním příspěvku). Mě jde vidlice na konec zdvihu jenom když ty schody sjedu :-).

          0 0
          • Mr.Duck  

            Mno zas nepotřebuju aby ta citlivost na počátku byla nějak úchvatná, přece jenom v tom asi bude skoro každá vidle lepší než to co mám teď, ale jak řikáš, jestli Epicon neni moc progresivní, asi začnu víc zkoumat tu Rebu, díky za radu ;)

            0 0
        • Jenda  

          tak pokud chces skakat metr ze schodu na placku tak zapomen na jakoukoli XC vidli. Epicon a Reba by chvili vydrzely ale ne moc dlouhou. Na tohle si porid spis Duro DJ protoze predpokladam ze treba Duro Freeride by tvuj  ram nepobral a asi ani nemas pevnou osu. Nicmene ram budes stejne asi velmi rychle menit:-) Pokud se nakonec rozhodnes pro skareba uzavri si velmi dobrou urazovou pojistku at si pak muzes koupit poradny kolo:-)

          0 0
          • Mr.Duck  

            No, už asi 2× se mi podařilo doskočit tak že vidle neplakala, ale neni to moc vysoká úspěšnost :P Rám bych měnit chtěl, ale chvilku si budu muset počkat,než si to budu moct dovolit, tak se zatim třeba naučim jezdit. A tak si zatim chci vylepšit všechno ostatní, ale s vidlí sem v koncích, se znalostma. Vim že tam nemůžu dát nic dlouhýho kuli geometrii rámu, ale zas se tu dozvídám, že vidle po kterejch sem koukal by mi asi za moje ježdění nepoděkovaly :(

            A konec konců, pořád bych chtěl aby to kolo bylo trochu univerzální, abych s nim moh ujet 50km po asfaltu, a tam sjet do lesa a trochu si nadopovat adrenalin do těla. Když k tomu přidám omezenej rozpočet, tak začinám bejt ve výběru vidlice trochu bezradnej. Zatim co přemejšlim nad tim co tu pročítám, tak nejlepší ze zmíněnejch by byla asi ta Reba? Ale jestli, jak řikáš, bych měl koukat po jiný kategorii vidlí než XC, tak se naprosto ztrácim.

            Díky všem za rady, už teď vim 2× tolik co ráno, škoda že to tak nejde i s penězma abych jí pak měl za co koupit :P

            0 0
    • apache6000  

      Ne nemá to smysl,škoda peněz

      0 0
      • Lišák  

        SRAM je lepší, než SHIMANO.

        0 0
        • castro  

          let´s go FLAME!:D

          0 0
          • Lišák  

            Nikoliv FLAME. Jen jsem chtěl dotyčnému naznačit, že podobný „výkřik do tmy“, bez jakéhokoliv vysvětlení je na ho*no ;-)

            0 0
            • Vilém  

              A videl jsi od nej neco jineho nez vykriky? Ja zatim ne. Muze si podat ruku s wartburgem nebo mutantem maranou.

              0 0
              • Lišák  

                Přesně z tohoto důvodu jsem na něj reagoval. Aby někdo, kdo je tady nový a neví, co je dotyčný zač nenabyl dojmu, že mu radí někdo, kdo o dané problematice něco ví.

                0 0
    • dancing dog  

      já to shrnu za sebe. Měl jsem s Milanem dočinění zatím 3×.

      Poprvé jsem si na svýho dobrýho starýho Cube pořídil místo Manitou R7  Epicon 07 RLD, tehdy ještě na Včka. Podle mě super poměr cena/výkon, citlivá vidlice,která bleskově reagovala. Kolo jsem pak po roce a půl prodal, současný majitel také spokojen, jenom podle mě fakuje doporučenej servis, prestože má předané kontakty na Milana a doporučení..jeho věc.  Druhou vildici od Milana jsem si pořídil na RB Monstra AM, co jsem si koupil z 2.ruky. Snížil zdvih na 120–160, vidlice je úžasná, citlivá a pevná,ani při mé váze a kotouči 203 se nekroutí,změna zdvihu páčkou na řidítkách je paráda( oproti U turnu na Toře, co jsem mohl zkusit), nemám tedy srovnání s nevyladěným Duroluxem( narozdíl od Epicona),  ale předpokládám, že rozdíl bude určitě. Není  tak citlivá jak Epicon, ale je to vidlice na jiný typ ježdění + nižší citlivost je asi ovlivněná tou možností změnou zdvihu.Ale citlivá je hodně,ne že ne!. Pak jsem k Milanovi dal právě tu R7, z tvrdý necitlivý chrtí vidle udělal žehličku, zvedl zdvih z 80 na 100. Toto vyladění je pro mě velký argument, protože jsem mohl dobře porovnat tuto vidlici před a po tuningu, úplně jiný vidle. Jezdí jí můj te´d brácha, funguje furt stejně dobře.

      Pakještě jedna věc, která ukazuje, že Milanovi nejde jen o kšeft, jak mu tu někteří podsouvají- nedávno jsem nějak cítil abscenci HT na ježdění kolem baráku( Fulla mám na chatě v horách), měl jsem nějakej typ ve slevě s nic moc vidlí, psal jsem Milanovi, co by ze svý produkce doporučil a nabídl, odpověděl, ať si to ještě pořádně rozmyslím, a neinvestuju zbytečně do něčeho, co pak nevyužiju a co mě může přejít..žádný nabídky svých vidlic, naopak mě přímo spíš odrazoval od neuvážených investic..

      Což je pro mě osobně doklad toho, že prostě jen kšeft není jeho jediným cílem..

      Za mě tedy tuning-test jednoznačně ano, z principu se mi líbí jeho „politika a praxe“( hodně muziky za málo peněz) + osobní vynikající zkušenosti s Milanem i jeho vidlicemi…

      0 0
      • děd (ek)  

        Podepisuju (na základě zkušeností se 4 vidlicemi, které prošly Milanovýma rukama).

        0 0
      • mikin  

        takze co rika dancing dog muzu jen potvrdit. Milana jsem se ptal na vidlici a ochotne poradil a doporucil pro muj styl jizdy, ted mam epicona 09 TT a zatim spokojenost. testoval jsem i recona air oem ovsem za jiny prachy a vidle me prijdou uplne stejny neli epicon lepsiale nechci prechvalit.

        0 0
    • Chiron  

      Možná hloupá otázka, ale jak velký rozdíl je mezi Epiconem z TT a neupraveným Axonem. Axon z TT mi přijde hodně drahý na to, že je tam rozdíl akorát ve váze. Ptám se proto, že mám možnost buď koupit upraveného Epicona a nebo dost levně neupraveného nového Axona, kterého bych asi na úpravu neposílal. A trochu váhám nad zamykáním z řidítek (Axon se bez něj nedělá), protože na moje OS se asi tak jednoduše nevleze a korunka mi vůbec nevadí.

      Jo a jen tak mimochodem, na TT sem nenašel žádné obchodní podmínky. Jak to teda je, dostanu nějakou záruku nebo tak?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.