• lrotrekl79

    Pro manželku, která si teď po x naléháních vyzkoušela šalinu a konečně se uvolila, že se mnou bude občas jezdit kolem baráku (Moravský kras), když to bude mít, vybírám něco…

    Jezdkyně něco přes 40 let, 177cm, 65kg

    Opatrná hlavně z kopce ????, Předpokládáný nájezd do 1000km ročně. Předpokládaný max. výjezd kolem 80km, 1500m výškových.

    Vzhledem k povaze terénů u nás a toho co jezdím já, tak určitě MTB, pokud by se mělo něco někam pohnout, tak bych řešil užší pláště. HT, případný měkčí posez by mohlo řešit menší nahuštění silnějších kol dohnaný výkonem elektriky.

    Díval jsem se co je na trhu spíše v levnějších kategoriích, 50K je fakt strop. Díval jsem se na Crussis,, ale nevím jestli to není spíš bída naleštěná mediální masírkou, pak mě pak zaujaly tyhle dva autory, jsou to sice starší modely, ale oproti ostatnímu na co jsem narazil v této cenové kategorii mají vzduchovou vidlici (byť hodně základní, tu bych rád) a pevné osy (to sice s váhou mojí drahé není až tak podstatné, ale proč ne).

    Tedy zajímá mě názor, pro – proti, případně jestli má smyl připlatit za to druhé, srovnání přiloženo. Případně tip na něco jiného.

    ELEVE 27,5 ASL 2021–22 AUTHOR

    ELEVATION 27,5 ASL 2020 AUTHOR

    0 0
    • Tomcat  

      …měkčí posez by mohlo řešit menší nahuštění silnějších kol dohnaný výkonem elektriky… …min nahuštěný pneu nepotřebují tak výkon jako brzdušovou kostrukci. A pneu který mizerně jedou , jedou mizerně nabušený i na kamen.

      … Artuš zásadně lepší než Cruissis není

      …80km ale notak. za max 50 km budete rádi.

      0 0
    • Nydlak  

      Máme kellys tayen R10 ve velikosti M. Jako elektrika fajn. Váha ale skoro 23kg. Nějak jsem se ještě nedokopal na případný upgrade s cílem snížení váhy.

      Takže je otázka jestli váha 23kg je ok nebo ne protože je to takový tank.

      0 0
      • adam1  

        A když to bude mít 22kg místo 23kg ,tak to bude jako ok?:))))

        2 0
      • lrotrekl79  

        Včera si zkoušela prvně, hmotnost kola problém není, tedy pro ni, pro mě, když to musím dostat do auta, z auta, … už trošku jo. :)

        Jasně, že 80km už je extrém, na kterej dojde málokdy, jestli vůbec.

        2 0
    • va-bo  

      Spíš variantu „B“. Lepší výbava, lepší motor. Na „500“ baterku se 80 km ujet dá. Ale taky třeba jen 30.

      0 0
    • Kouba_2005  

      Šel bych do bazaru, za tyhle prachy seženeš třeba Trek Powerfly 5 s pár kilometrama. Cruisis dobrý, ale jedině Legend 68, který už má komplet jinou výbavu i motor :-) Známí mají Cruisis a nějaký Leader Foxe v cenovce do 50t a na každým kusu už upekli motor i s jednotkou, motor v kopcích nestíhá a přehřívá se, bídný zbytečně těžký převody – to jsou kola fakt na cyklostezky a ne do kopců, navíc to váží k 27kg.

      0 0
      • lrotrekl79  

        Bazar je taky varianta. Včera právě měla Crussise v cenovce někde kolem 40k a ten se mi zdál dost těžkej. Bohužel oni to neuvádí, jen povídačku o tom, jak pro to není metodika, tak zvážit na prodejně, což mě zní „raději se neptejte, je to těžký jak kráva“ a rozdíl 27 – 22 už by měl být poznatelný.

        0 0
        • Kouba_2005  

          Rozdíl je to jak kráva :-D Nejen když to chceš dát na nosič na autě, ale třeba i otáčení se v malým rádiusu a podobný procedury v nižších rychlostech – normálně se to překlápí jak motorka :-)

          0 0
    • va-bo  

      Paní asi drtit trejly v Marianskem udoli nebude.

      0 0
      • lrotrekl79  

        rozhodně ne, jestli ji někde dostanu na trail, tak to bude na začátek dvojky v jedovnicích, Ostatně, mě osobně taky nějak chybět nebudou, když pojede se mnou a nebude ochotna objíždět je sama.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.