Co Vám (nám) chybí v Cykloobchodech

115 nepřečtených
  • Bikes

    Zdravím:

    ráno jsem uvažoval proč vlastně raději nakupuji v E-shopech než v kamených obchodech.

    Zjistil jsem, že v obchodě se cítím stísněně a prodavači na mě působi spíše jako naháněči, než poradci.

    0 0
    • Maadaf  

      Videl bych to podobne. V obchodech se te snazi zmanipulovat do zbozi, ktere prodavaji, jeste lepe, ktere maji skladem. Vse ostatni je povl. Na netu si v klidu vyberu co chci, nikam pro to nemusim a za mensi penize me to privezou az domu.

      0 0
    • TomasJ  

      Duvodu pro eshop je mnoho. Chci nakupovat za co nejvyhodnejsich podminek, mit dobry prehled o zbozi, setrit cas a predejit komunikaci s podprumerne inteligentnimi prodavaci.

      0 0
    • Daf  

      Pominu-li ceny, tak v e-shopu máš mnohem větší výběr a taky klid při rozhodování.

      0 0
    • karliner  

      Mě chybí topless prodavačky.

      0 0
      • drtyc  

        tanhle se povedl. a nakupujes na e-shopech v kalhotech nebo bez?

        0 0
    • Hornet  

      Zalezi aj aky je kamenak. Ked je dobry vyber, dobre ceny, ochota zohnat chybajuci tovar(niekdy aj expresne), fundovany personal, popripade stretnutie sa zo znamymi ludmi a dobry pokec, vyhrava kamenak :-) nie vzdy to tak je…ale kazdy mame nejaky oblubeny.

      Pohodlie kresla pri vybere, moznost si neobmedzene vyberat a porovnavat ceny a vyrobky, nizke ceny, dovoz do domu, tiez niekedy expresne… vyhrava eshop :-)

      Obidvoje ma svoje pre a proti.

      0 0
    • Andrzej  

      nevim jestli mi tam neco chybi, ale nelibi se mi, ze bych tam mel nakupovat a utracet penize… takze tam radsi ani nechodim :)

      0 0
      • kcvalin  

        Nechces obecne utracet penize za veci na kolo, nebo mluvis jen o kamennych obchodech? Jestli to druhe, proc?

        0 0
        • Andrzej  

          nemyslel jsem to moc vazne, ale spis ta prvni moznost. proti kamennym obchodum nemam zadnou zvlastni averzi, i kdyz vic nakupuju pres net…

          0 0
    • mais  

      protože máme obchodnickej socialismus – za socialismu jsem přišel do krámu, prázdný regály a měli h… dneska přijdu do krámu, plný regály a mají h… na kamenných krámech mi vadí, že nejsou velmi často reflektovat co lidi chtějí…maj děsně zboží, ale ne těch vlastností a kvality, co potřebuju…viz třeba brzdový desky – maj výrobce x…kterej je drahej a v testech propadající…když se podívám na přehazky atd..chci sram a nikdo to tu prakticky nemá…takže jsem donucen nakoupit na netu obchodníkem..je­likož objednávkou také musím čekat /a často déle/ než z netu a ještě potom musím zaplatit vyšší cenu, protože mi to je „specielně“ objednal a to je podle řady obchodníků VELKÁ služba navíc

      0 0
      • Volf  

        Myslím si, že popisuješ pouze důsledek a ne příčinu. Prostě se smiř s tím, že díky dok.rvení trhu šmelinou s OEM díly se kameňáky ve velké většině zaměřily na zákazníka AAA / Altus, Acera, Alivio / kdy Alivio je již jako TOP. A vypadá to, že většina cyklistů v ČR je s tím spokojena. Na druhou stranu jezdím do Rakouska a tak krámy na malých městech jsou ,,vybaveny ,, velmi podobně. Musíš rozlišovat to co by obchodník prodávat chtěl a co je schopný reálně prodávat. Někdo tady někde napsal dost geniální myšlenku, že běžná populace nakupuje levné sady a díly v kameňáku no a drahé díly si holt musíš koupit na netu. Když budeš mít svůj shop, který tě bude muset živit, tak si tam taky nevezmeš do výklady XTRko.

        0 0
        • Smazaný účet  

          ..což je nejspíš chyba, protože třeba na takovým XTRku vydělá víc, než kdyby prodal x Acer. V malým krámu v nějaké „díře“, se to dá pochopit, když operuje na malým trhu. Ale ve větších městech se prostě musí vyplatit držet zásobu několika kusů.

          0 0
          • Volf  

            Tak tu chybu dělá velká část obchodníků už i s XTčkem.

            0 0
          • JSt  

            kdyby se to vyplatilo, budou to nejspis cyklosksefty praktikovat ;-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              přál bych si, aby bylo všecko tak racionální. ale netuším, musel bych vidět nějakou analýzu toho, co a jak do obratu promlouvá nejvíc.

              trend je, že tak nějak bohatnem a kupujeme dražší věci..

              0 0
          • nox159  

            moje zkusenost: vecina lidi co prisla, prisla koupit do kamenaku bud cele kolo (cena 10–20k) nebo kraviny typu duse a lepeni, nebo si nechat kolo opravit ( vecinou kola v cene do 15k )takze vecinou pri oprave kola sel novy retez, bowdeny, lanka sem tam nejaka prehazka)- vecinou na kolo za 10k lidi nechcou HG93 ani XTR prehazku. Chcou proste aby jim to kolo jezdilo to je vse (staci jim ta acera kdyz uz se chcou rozsoupnout :D)takze pak se my cyklisti nemuzeme divit ze v kamenaku jsou jen pro nas nepotrebne veci ze kterych ten obchodnik ale dene živi rodinu :)

            0 0
        • mais  

          já nemyslím jen špičkové komponenty, ale pokud relativně velkej krám, kterej má pobočky v několika městech mi na nejt do řetězu sdělí, že to nemá skladem, protože se ke každýmu řetězu dává jen jeden…a že lidi kupují takové či onaké komponenty..strejda má krám s hadrama..bere řekněme střední třídu džínů a vždy má pár echt značkových a drahých…a vždy se prodaj, protože jsou lidi, kterým na těle jiný džíny na těle nesedí..samozřejmě většina lidí nakoupí hadry v tescu nebo u vietnamců, ale kolik lidí by si radši nakoupilo v krámu, kde dostanou na rozumnej výběr? Myslím, že kvalitní zásobení krámu dobrým zbožím dává právě tomu krámu šanci na přežití v netové době…jinak to fakt dopadne jako v Jindřichově Hradci, kde jsem v létě kupoval duši a vedle duší měl háčky na ryby a kousek vedle diabolky do vzduchovky…

          0 0
          • JSt  

            prodavac to nezahral dobre. mel ti zcela spravne rict, ze kupovat ten nyt samotnej je naprosta blbost a prodat ti spojku ;-).

            0 0
    • nox159  

      pro me:

      eshop – vetšinou lepší ceny dovoz až do domu, přehlednost, velky vyber

      kameňák – vidim veci na zivo, mužu si je vyzkouset ( obleceni helmy..), přijemny personal ktery poradi, jednodužši reklamace

      vypsal sem jen kladne veci :)

      obecne řetěz, kazetu… koupim v eshopu za lepši cenu

      oblečeni boty… jedině v kameňáku

      mam oblibeny eshop i kameňák a naklupuju tak pul na pul :)

      0 0
    • Guggy  

      eshop : pro nidko te do niceho nezene , v klidu si to vsechno prohlidnes , vetsinou cena

      kamenak : pro : mám jeden můj oblibenej , obednani veci staci rict a do 3 dnu to mas v pohode doma , prodavac kterej vi o cem mluvi, záběr sortimentu maj slušnej , co nemaj maj do 3 dnu za cenu v rozdilech korun ci desetikorun

      takze pro mne spis radsi smeruju do kamenaku , kde usetrim kuli postovnimu

      0 0
    • iX.tlan  

      Ahoj, při návštěvě kameňáku sdílím podobné pocity, a kromě zboží, cen, úrovně prodavačů atd. tu není zmíněna otvírací doba. Pokud jsem v práci 10–18(a déle) a nemám kameňák přes ulici, tak vpodstatě nemám možnost pohodlně nakoupit, ani kdybych chtěl. Píšu pohodlně, jelikož řešení, jako hnát se někam v ranní špičce nebo po práci na poslední chvíli, jako pohodlné nepovažuji.

      Podobné je to i se servisem, pokud nejsem schopen si něco udělat sám v domácích podmínkách, dopravit bike do servisu a poté ho vyzvednout je taky časově náročné.

      0 0
    • Dominator  

      Mě přijdou lepší e-shopy, můžu si vybírat jak dlouho chci, nikdo na mě otráveně nečeká když se nemůžu rozhodnout atd… Navíc na netu je lepší výběr a v mnoha případech i cena. Kameňák je lepší jen v tom, že vidíš co kupuješ.

      0 0
    • M_ishak  

      Jednoznačně e-shop

      +

      Lepší ceny i při započítání poštovného, mnohem mnohem větší výběr, možnost porovnat mezi mnoha výrobci, typy a nakonec si najít shop s nejlevnějším kouskem. Možnost rozhodovat se na základě praktických zkušeností majitelů a ne jen podle keců obchodníka (ten by za peníze prodal i svou babičku). Člověk nemá pocit, že ho obchodník tlačí do kouta a ukousne mu hlavu, když řekne „ještě bych se chtěl rozmyslet“. Dodání až k vratům nebo do práce.

      Člověk vidí věc jen na obrázku, místo v ruce. Člověk musí den dva čekat na dodání. Nebezpečí, že dojde v balíku cihla místo zboží je v současné době při nakupování v zaběhlých e-shopech nulové – dalo se považovat za nedostatek tak v druhé polovině 90. let.

      0 0
      • Flegmatik  

        Jen jestli v polovině 90. let nějaké cyklo e-shopy byly :-) Jedním z těch nejstarších je bikestore.cz, ale i ten nesahá do devadesátých let.

        0 0
        • M_ishak  

          JJ, to si piš, že klasické byly, ale přímo cyklo shopy bych si asi troufl odhadnout, že opravdu ne. I když to nevím jistě. eBay funguje od 1996, vltava.cz taky, cybex.cz 1998. Ale taky málokdo měl net, a ten co měl, tak to byla lemra líná, kterou by dnes nikdo nevzal ani zadarmo – páč by mu asi ruply nervy. Pamatuju se, že se to dělalo i tak, že na CD byly aplikace, kde člověk mohl prolézat jakoby klasický obchod, ve stylu her adventur. Člověk klikal na cedule označující oddělení shopu, pak na regály na které chtěl vidět. Do toho okamžiku vše offline a až si vybral, tak teprve samotná objednávka proběhla online.

          0 0
    • bikekralik  

      Ostravský Bagbike – věci v akci nejlevnější v republice. Servis v Bikekram – donesu špinavé zadní kolo z favorita zamaštěné 30 letou kolomazí a sazema, servisák to veme, stáhne zakouslé vícekolečko, zmaže se jak automechanik a ještě za to nic nechce.

      Jednoznačně kvůli servisu kameňák.

      0 0
      • Marccoo  

        Bagbike je ale trochu jiná třída,není to jenom e-shop.Ale jinak podle mě jeden z nej. krámů.

        0 0
        • Evilcleaner  

          bagbike je supr. kdysi to byl klasický e-shop kdy prodejna spíše připomínala sklad. od té doby co udělali novou velkou prodejnu je to ještě o třídu lepší.

          0 0
    • Chiron  

      V kameňáku je jediná výhoda, můžu si to vyzkoušet, osahat a vidím to v reálné podobě. Ale zase většina prodejců, se vám snaží „vyhovět“ cpe vám věci které ve skutečnosti nechcete. Občas ani neví o čem mluví, ale sype ze sebe milión katalogových parametrů aniž by aspoň tušil o co jde. Pak je tu další zásadní problém, chtít po nich něco co se neprodává masově mezi běžnými „taky cyklisty“, tak to musíte nechat objednat. Pokud nevlezete zrovna do nějakého extra shopu který se specializuje na nějakou konkrétní disciplínu. A i tak většinou nějaké tuningové díly v reálu neviděli ani z jedoucího vlaku. Takže i tam si to musíte objednat. Moje zkušenost je taková, že řady typu X.0 nebo XTR mají v prodejně v jednom exempláři ve vitríně, někdy ani to ne. Třeba když sem posledně po prodavači chtěl zapletená kola, tak že na krámě nemají skoro nic, kromě těch co sundali z nějakých sériovek, což sem čekal. Tak že na objednávku, dočkal sem se výběru Mavic, DT a AmericanClassic. A když sem na něj vybafnul s Fulcrumy, tak na mě prodavač koukal jak kdybych spadl z Marsu a co to po něm chci. Nakonec z něj vypadlo, že takovou značku vůbec nezná a objednat ji u nich nejde. Na e-shopu je navíc možnost, si najít solidního prodejce, okamžitě srovnat ceny v deseti shopech a na rozhodnutí máte moře času a nikdo vás nenápadně netlačí do toho se rozhodnout. Nadruhou stranu, pokud se nezeptáte na BF atp. tak vám nikdo neporadí. Přece jenom ti prodavači mají celkem často hodně zkušeností.

      0 0
    • zichis  

      ke kameňákům mám jednu drobnou, leč zásadní připomínku:

      Otvírací doba.

      ***** proč si tam myslejí, že normální člověk má nejvíc času na zevlování po kšeftech od osmi do čtyř?! A aby nemusel řešit jak to stihnout, tak v pátek pro jistotu do tří, pyčo. No a v sobotu můžu dojít o desíti, abych se jako nemusel hnát, no v tu dobu bejvám dávno v kurvách, bo za tři hodiny zapadá slunko.

      0 0
    • siafu  

      U komponentů nemám co řešit – tam jednoznačně e-shop, obvykle ani věci, které by mě zajímaly, nemá maloobchod skladem… takže by to bylo beztak na objednávku a ceny jsou mnohdy dost jinde. Ani řetězy neřeším ze dne na den, takže takové spotřební věci přihodím k nějaké e-shop objednávce (zhruba 2 menší do roka). Na prodejně nechávám objednávat jednou za xx měsíců akorát asi výplet, protože s ráfkem Sun Rims UFO nedovedu určit správnou délku drátů a nechám to tam rovnou vyplést. V XCR pak obvykle Flyweight duše a případně záplaty. V supermarketu silikonový olej.

      Oblečení, tretry, helmu beru výhradně přes prodejnu, protože je potřeba to vyzkoušet.

      Pro e-shop hovoří především cena, technické parametry si dokáži vyhledat na netu a případnou obhlídku věcí řeším obvykle na SportLifu na vystavených kolech.

      Jinak letos je poměr výdajů: on-line 31 %, prodejna 41 % (holt helma, nějaké oblečení, servis) a bazar 28 % (RS Sid)

      0 0
    • mr.antik  

      Mně chybí to, že ta prostě spoustu věcí stejně nemaj nebo nemaj v požadovných rozměrech, barvách atd. Sice můžou objednat. ale to už jsou třeba dvě cesty autem. Abych jel pro přehazku tam, pro duše nebo pláště zas jinam, tak na to nemám čas.

      Mám rád velký obchody kde se dá ošahat spousta pěknejch a drahejch věcí, ale snad někteří prominou, ale takový ty vesnický krámečky s logem Author moc nemusim.

      0 0
      • M_ishak  

        No já to mám přesně naopak. Tuze nerad nakupuju v klasických obchodech, a když už něco, tak přesně vím co chci, vemu to a padám. A ne abych sobotní odpoledne strávil brouzdáním po obchodním centru.

        Naproti tomu si skvěle užívám rozbalování balíku z e-shopu :O)

        0 0
    • kcvalin  

      Obvykle mi schazi peníze na to co tam vidim a nekdy, kdyz to nejsou penize, tak odhodlani. Jinak vic nakupuju na eshopech, ale kamenaky s prodavacema mi nevadi.

      0 0
    • Smazaný účet  

      asi jak bylo zmíněno výše mi vadí především to, že kamennej kšeft je vždycky plnej, ale jen věcí, který nikdo nepotřebuje.

      když jdu v Brně do obchodu, tak nemají:

      • krátký rohy ritchey wcs
      • pláště maxxis detonator
      • pláště bontrager jones xr (kde jinde sehnat, než u prodejce trek, gf,bontrager?)
      • komplet řazení sram x9 (smyk, hazka ani řazení)

      všechno z toho, pro co sem přišel, bylo jen na objednání/vypro­daný. to už vážně nemá smysl do kameňáku (především takovýho) chodit. objednat si to umím sám na netu a dojde mi to přímo ke dveřím.

      0 0
      • tonik666  

        Protože lidi co chtějí nějaký „pokročilý“ věci si

        1. nechaj objednat pokud si je opravdu chtějí koupit v kamenném
        2. koupí v eshopu a v kamenném by si je jen prohlídli
        0 0
      • JSt  

        zeptej se prodavaca, kolik prodaji rocne kratkych wcs rohu a x9 sad :-). detonatory bys v brne mel vpohode sehnat a ze nemeli dzounsy, je jen plus pro tebe ;-).

        0 0
        • Smazaný účet  

          moc ne, když žádný nemají :) já si jen myslím, že tohle(wcs,x9) sou fakt poměrně žádaný věci, kterých by na prodejně mohlo pár kusů ležet.

          pro detonatory sem si zašel jinam, to problém nebyl. to máš recht.

          a nemít jonesy, když do nich obouvají polovičku kol, co prodávají? verzi 29 měli :) místo toho sem obul RR, kterej mě tak akorát s..!

          ale to už je zas na jiný povídání.

          0 0
          • JSt  

            napsal jsem to neobratne ;-). otazka mela byt spis kolik maji pozadavku nez kolik prodaji.

            0 0
            • Smazaný účet  

              nojo, no. to netuším, nikdy sem v takovým kšeftu nerobil, ale budiž – viz moje reakce na nox(e)159 výš.

              jen perlička na závěr. na ty rohy mi pán řekl: zkuste to, až někdy v sezóně (neřekl: objednáme do týdne)

              0 0
              • pepek  

                To je eště dobrý, když jsem chtěl kupovat první přilbu, tak prodavač řekl: „Vždyť je teď zima, to stačí nějaká čepice.“

                0 0
                • tonik666  

                  Super reakce :)

                  0 0
                • 4rri  

                  To mi připomíná,když sem si šel koupit Velo techniku,tak mi prodavač řekl:„To si nekupuj,stejně tam neni nic zajímavýho“

                  Snažej se prodat zuby,nehty..

                  0 0
      • jIrI___  

        X9 mají běžně skladem v XCR.

        0 0
    • pajan  

      Já si tedy většinou něco vyberu na netu a pak to koupim v kameňáku… Nemám problém s nějakým tim „naháněním“. V klidu a většinou si s prodavači o daný problematice pokecám… to mi v íšopu chybí…

      0 0
    • Martin55063  

      Zdravím

      osobně na netu nakupuju elektroniku apod, na kolo (zatím) vždy v kamenném kšeftě … důvody: buď to potřebuju rychle a pak řeším kde zrovna mají co chci, a když ne, tak stejně potřebuju, aby mi novou součástku někdo namontoval (nemám na to čas, prostor ani nářadí…) a když je obchod, v kterém mají velmi dobrý přístup, snaží se pomoci i když to pro ně nemusí být vždy výhodné (kola i opravují, nikoliv jen mění součástky jak je to dnes bohužel běžné, nebo např. poradí že požadovaný díl mohou mít v sousedním obchodě…), tak radši zaplatím nepatrně víc a vím, že se vždy můžu vrátit a možná budu i vítán…

      0 0
    • t29  
      • e-shopy jsou levnější, v jednom kameňáku jsem před měsícem vidělve vitrínce Deore přehazku s cenovkou 1399,– Kč :)
      • další plus pro e-shop je, když uvádí, které zboží má skladem.Nemusím nikam chodit s dotazy, jestli mají konkrétní věc, a pak odejíts prázdnou, nebo v horším případě koupit něco, co mi ochotný prodavačvnutí jako náhradu.
      • přesto do kameňáku pořád chodím, smířený s vyšší cenou: buďpro věci, které si chci zkusit (oblečení, helma), nebo nebo pro věci, kdeje mi pohodlnější si je nechat objednat na krám, než je shánět poe-shopech (rám, výplet, některé komponenty). Třetí případ je, kdyžv pátek odpoledne sháním něco na sobotní ježdění, navíc mám štěstína prodejnu, která má otevřeno i přes víkend.
      • s prodavači problém nemám, vyloženého protivu jsem zatím nepotkal apro rady chodím na net :)
      0 0
    • madcat  

      V kameňákách mně chybí klid na výběr, a hlavně přehlednost a roztřídění zboží dle kategorií jako v e-shopu (kdo má krucifix furt hledat, kde mají zrovna v tomhle krámě rukavice?) a čas si tu hromadu zboží taky prohlídnout, když už tam každou volovinu půl hodiny hledám… Proto taky to, co se musí hledat, hledám v klidu doma u puštěné muziky na netu, a takový ty drobnosti, který mají všude (duše, lepení), kupuju v kameňáku, kterej je zrovna po ruce…

      0 0
      • madcat  

        Plus teda ještě bych přidal ten argüment, že internet mám doma pod postelí, kdežto nejbližší slušnej kameňák tak 27 km autem…

        0 0
    • Oakey  

      U mě zatim vedou e-shopy nad kameňákama z několika důvodů:

      • podstatně větší sortiment (ne že v kameňáku maj 3je rukavice az toho dvoje jak z Tesca…)
      • ceny (na e-shopech jsou otevřenější k jejich korekci po dohodě)
      • „odborná znalost“ prodavačů, nebo líp podavačů je stejná jakokdyž si sám brouzdám nabídkama
      • jejich přehled co maj za zboží je minimální (že půjdu kus od kusuv obchodě až to najdu, na to nepotřebuju prodavače)
      • ochota udělat něco nestandartního, popř. poskytnout službičku skotonulová (v e-shopech většinou tohle vyřizuje majitel, kterej má snahuprodávat)
      • argument s možností vyzkoušet naživou většinou tězce pokulhává nafaktu, že je úzkej sortiment a ještě nemaj ani velikosti, příp. nemůžuporovnat 2 velikosti stejnýho zboží, protože neni skladem
      • občas mi připadá, že prodavači v kameňáku snad ani nemaj ke koluvztah, na tož aby na něm jezdili

      Na druhou stranu zase musim říct, že narozdíl od prodavačů, tak s mechanikama se dá docela dobře rozebrat problém, dokážou poradit a nabídnout řešení.

      0 0
    • fichtl500  

      Takzvaý „kamenáky“ moc v lásce nemám, pokaždy když příjdu dělá ze mě blbce co že to poněm chcu. Vysvětlí blbosti a nabídne neco uplně jinýho než potřebuju. Nakonec musím ríct, dobrý děkuju možná se potom stavím a zklamanej odcházím domu z5 na pc. Samozdřejmě bežné spotřební zboží duše, řetezy, šroubky, ventilky atd prostě blbosti do litru koupím. Ale jinak se víc vyplatí sednout k počítači pořešit s kamarády a obědnat klidně i ze zahraničí, vše pohodlně a vcelku rychle.

      0 0
      • Smazaný účet  

        :-)

        0 0
        • fichtl500  

          To je hrozné slovíčko, už posledně sem sním měl problémy. Potom mě psali že si dávám k obědu pedály, ale nejsem nijak extra nadaný co se týče jazyků a chybičky sekám všude.

          0 0
        • StuntJ  

          To je marné, já jsem rezignoval na český jazyk poté, kdy vysokoškolačka studující ekonomiku napsala OSUM …

          Prostě máme jeden z nehorších jazyků a nějak to musíme lámat … A třeba myslel zrovna na oběd …

          0 0
    • Flegmatik  

      Co mě na nich sere? Že nemají ani tak běžné věci, jako rychlospojku SRAM 9sp. Jsem musel jak debil obejít 5 obchodů, z nichž do prvního jsem se vracel na třikrát, protože mi nabídli 2× špatnou spojku od KMC (na 8sp.). A ještě mi říkali, že SRAM neberou, že to není nic moc. Pitomou spojku jsem pak na popáté v jednom sehnal za 49,–. Z nouze, ale i s nadšením jsem koupil, i když cena se mi vůbec nelíbí.

      Mezitím v jiným krámě, když jsem řekl že chci vyloženě zlatou spojku SRAM 9sp., tak se ptali na jaký řetěz (k čemu? – odpověděl jsem, že na C9 – tak mě začal přesvědčovat, že jsem mamlas a že to mám snýtovat, jen aby on z toho nevylezl jako prodejce, co nic nemá). No prostě jsem se zase na půl roku vyléčil od návštěvy zděných krámů.

      Jo a v jiným zase chlápek za pultem říkal zákazníkovi, ptajícího se, co je Smart (světla) za výrobu – prodavač mu tvrdil, že to suprová německá značka, nejlepší kvalita, těsnění apod. na špičkové úrovni…

      Prostě to se fakt nedá… Sorry, jsem se nějak naštval :-)

      0 0
      • StuntJ  

        No podobné zkušenosti mám i z Brna, jeden nejmenovaný cyklokrám nebyl ani schopen správně namontovat brzdové páky na rodla a když jsem chtěl pro slečnu delší představec o 1 cm, tak mi řekl, že to výrobce zakazuje kvůli namáhání hlavové trubky. Další krám se mne snažil namluvit, jak jsou rychlospkojky SRAM životu nebezpečné. A prozměnu třetí cyklokrám-servis mi na dotaz jestli umí centrovat kola s AL dráty mi odpověděli, že tento typ drátů je zastaralý a již se nepoužívá… Prostě kamenné obchody maji dost žalostnou úroveň a znalosti některých jsou na úrovni jahodové pěny.

        A další věc, které mluví pro ESHOPy je cena. Přeci jen dát za kliky 3400,–Kč s měsíční dodávkou, anebo z eshopu dát za kliky 2 600,–+100,–kč poštovné a dodávka do druhého dne – to je dost silný argument.

        Tedy radši v pohodlí domova, s výhodnou cenou a dodací lhůtou do druhého dne až ke klice

        0 0
        • madcat  

          A nechceš se pochlubit, kdes tak „pěkně“ pořídil?? :-))

          0 0
          • madcat  

            Mám na mysli ty brněnský obchody samozřejmě.

            0 0
            • StuntJ  

              No nebudu tu radši zveřejňovat jména, abch nebyl nařknut z pomluvy. Dokud se nemohou bránit, tak bezejmen :o).

              0 0
              • karliner  

                já v brně znám (nevím jestli tam ještě je) jediný shop, myslím, že ulice se jmenuje Vodní a tam to bylo super

                0 0
        • miki  

          Mám taky žalostné skušenosti.Jeden prodavač-majitel mi třeba tvrdil že Sram řetězy nebere protože jsou na ně reklamace a že má shimano dura-ace za krásnou cenu 890kč a že je lidi hodně berou že se nevytahují jako ostatní řetězy,a na dotaz na olej na řetěz mi nabídl WD –40.Pak když viděl mojí ženy sedlovku (thomson masterpiece)tak tvrdil že je to Triathlonová sedlovka co se nemá dávat na horáka.Tak jsem se otočil a tento obchod jsem ze svého seznamu vyškrtl.

          0 0
          • Hornet  

            Clovek zasne nad odbornostou niektorych predajcov :-(

            0 0
          • TomasJ  

            Ale zrovna s temi retezy mam podobnou zkusenost jako zmineny obchodnik. I pres nejake vyhrady beru retezy Dura-ace.

            0 0
            •  

              trošku rozveď Tvou zkušenost s řetězy Sram, něco mi asi za poslední léta co nic jinýho nejezdím uniklo

              0 0
              • TomasJ  

                Trochu rozvedu sve zkusenosti, konkretne se SRAMem PC-1090R.

                Hlucnej retez, co nic vydrzdel. Pri slapani neprijemne pruzil. Razeni horsi nez s Dura-Ace retezem.

                Uz bych si jej podruhe nekoupil.

                0 0
                •  

                  á silnice, trošku mi to uniklo, se sram řetězy na horáka a jeho zlatou spojkou mám jen ty nejlepší zkušenosti,silniční řetězy vzhledem k tomu že silnice je zatím okrajová záležitost hodnotit nemohu.

                  0 0
          • Kubiczech  

            Nejhorší na tom je, že nemá smysl je přesvědčovat o opaku.

            0 0
    • Tleskač  

      Tak mne v naprosté většině případů chybí v cykloobchodech prachy.

      0 0
    • maajkee  

      No jo, vemte si ale, že by uplně přestali fungovat veškerý kamenný obchody a lidi by nakupovali jen na netu, žrádlo si objednávali po netu atd. To bysem za chvíli přestali sociálně uplně fungovat. To nejde. Většinou dražší věci objednávám taky na netu, ale zase miluju když mám čas chodit po malých krámkách ve městě, má to takovou dobrou atmošku.

      0 0
      • Krys  

        No neviem, ja by som sa bez sociálneho fungovania mnohých predajní(nie len cyklo) celkom zaobišiel.

        Snáď nepotrebuješ kamennú predajňu k sociálnemu životu :)

        0 0
        • maajkee  

          Jasný, tak to můžeš chlastat doma a nemusíš chodit do hospody. Hlavně tam člověk chodí kvůli lidem (pokud není alkoholik), zrovna tak já chodím do kameňáků, protože vím, že v tomhle je dobrej týpek, se kterým vždycky prohodím nějaký slovo, tady v tom je krásná slečna, která se na mě vždycky pěkně směje, v dalším je mrzout, kterýmu se směju já, když jdu z obchodu pryč. Jak už definoval před mnoha lety jeden známý filozof – člověk je tvor sociální. Jasný, přes net je to levnější.

          A to, že někomu vadí že na něj proboha prodavač mluví, nedejbože má zájem mu poradit, ten má asi nějakej sociální komplex :) Já kdybych byl prodavač, tak se budu taky zajímat o svýho zákazníka a budu se mu snažit nějak pomoct, to je uplně normální.

          A v každým slušným kameňáku, když tam občas budete chodit nakupovat, nebude dělat sebemenší problém, objednat vám něco co na krámě nemaj a případně vám udělaj i spešl cenu.

          Alespoň já minimálně jeden takovej kameňák mám.

          Ale nesmí se člověk tvářit když nakupuje jakože, já všemu rozumím, nevotravuj póvle prodavačksje, nech mě žít, to pak jeho ochota klesne na bod mrazu.

          0 0
          • Krys  

            Prečo to prekrúcaš?

            Keď nechodím do kameňáku tak nesmiem ani do krčmy?

            Takže ešte raz: Nepotrebujem kamennú predajňu k sociálnemu životu.

            Teda: Môj sociálny život nie je závislý na kamenných predajňách.

            Nepíšem, že sociálny život je špatný. Nepíšem, že ľudia by sa nemali stretávať. A nepíšem ani, že sloni sú ružoví.

            Chalani, naučte sa už poriadne argumentovať a správne chápať logickú štruktúru tvrdenia.

            0 0
            • karliner  

              a vo co ti jako de?

              0 0
              • maajkee  

                Taky by mě zajímalo vo co ti jde. Já to říkal s nadsázkou, to bys zase měl pochopit ty. Že kdyby lidi přestali chodit do obchodů, pak by mohli přestat chodit do hospody, protože objednat si nějaký sudy piva domů výjde levnějc, nemuseli by už chodit do kina a do divadla, můžou si to přece pusit doma na super telce a ni je to nestojí atd. atd.

                To prostě nejde, tak by to nemohlo fungovat.

                0 0
                • maajkee  

                  Spíš my jako zákazníci musíme umět říct, že tohle se nám nelíbí, tohle bysme chtěli, prostě se nebát. Máme přece hubu.

                  0 0
                • Krys  

                  No vidíš, to je tzv. šikmá plocha.

                  Ja si proste myslím, že človek môže v pohode nechodiť do kamenných obchodov a naďalej navštevovať hospody, kiná a čo ja viem čo ešte.

                  0 0
              • Krys  

                V poslednej dobe mi vadia tie nelogické argumentácie. Konkrétne hentáto šikmá plocha ja barák. Ale asi máš pravdu, ide o prd.

                Okrem toho, to, že MNE nechýba sociálny život v kamenných obchodoch, je fakt, proti ktorému nikto nedokáže postaviť protiargument. :)

                0 0
                • maajkee  

                  Nikdo neřek, že když nebudeš chodit jen do kamenných obchodů tak ti bude chybět sociální život. To jsi si špatně vyložil…

                  0 0
                  • Krys  

                    Je to dosť možné.

                    Asi som si dal špatne do súvislostí vety:

                    To bysem za chvíli přestali sociálně uplně fungovat.

                    tak to můžeš chlastat doma a nemusíš chodit do hospody

                    Že kdyby lidi přestali chodit do obchodů, pak by mohli přestat chodit do hospody…nemuseli by už chodit do kina …

                    Prepáč. Riešime fakt blbiny.

                    0 0
                • treatt  

                  Jsi asociál ;)

                  0 0
          • Flegmatik  

            Já teda nevím, ale do krámů chodím, jen když něco potřebuji, když něco sháním. Taky tam nechodím kvůli sociálnímu kontaktu nebo kvůli prodavačovi. Nedokážu si osobně představit, že bych tam chodil jen tak plkat o ničem (pokud to není známý). Stejně tak vám určitě vadí důchodci, co tohle praktikují u lékařů… Dneska se lidi spíše setkávají v hypermarketech, alespoň v menších městech nebo lokálních supermarketech je pravděpodobnost natrefení na někoho známého docela vysoká, téměř tak nahrazují dřívější trhy na náměstích. I do hospody se dá jít z jinýho důvodu, než z důvodu čumění na lidi – chci se najíst, chci se napít, potřebuju počkat a nechci čekat venku, chci si sednout a něco pořešit na NB apod…

            0 0
            • maajkee  

              Hyper, super, megamarkety sem prosim tě vůbec netahej, nebo se mi udělá nevolno…

              Další co to nepochopil, já nikdy netvrdil, že chodím kvůli sociálnímu kontaktu do kamennejch prodejen. Jen jsem naznačoval, že to je začátek konce lidský sociality. První krok je, že začli lidi kupovat na netu věci, pak začli i jídlo, dokonce i léky, jen se bojím aby to právě nezašlo jak jsem říkal, že už se lidi nebudou vídat vůbec.

              0 0
              • Flegmatik  

                To by museli být všichni zalezlí doma, nechodit vůbec ven, pracovat nebo studovat z domova. Pak bych se o to taky trochu bál. Ale v případě krámů mi to tak nepřijde, minimálně potraviny se budou nakupovat „na živo“ hodně dlouho.

                0 0
                • karliner  

                  Co se týče mne, tak kdyby v okolí mého bydliště byla kvalitní pekárna s doručováním do domu, tak by mi stačila návštěva hypermarketu jednou za +/- 14 dní…

                  0 0
                  • maajkee  

                    A aby ti jezdila nějaká služba utírat domů zadek po vykonání potřeby bys nechtěl? :)

                    0 0
                    • Krys  

                      Kebyže si utiera zadok sám, tak prestane sociálne fungovať. To už môže rovno nakupovať na nete a pivo chlemtať doma. ;)

                      0 0
              • nox159  

                kdybych nevidel 80% lidi z naseho mesta tak je to pro me jen přinos :)

                0 0
                • maajkee  

                  Tak to ti věřím, po strávení celýho dne bloumáním po Kopřivnici, fakt věřím :)

                  0 0
                  • nox159  

                    a bude hůř :D dneska jak sem šel v 6 z prace prede mnou skalal jakysi cca 16ti lety kluk a delal na me „baf“ sem mu chtel takovou napalit ale pak sem si řekl " když jsou ty vanoce" :D

                    0 0
            • Mr.Duck  

              jenom bych vytknul to „něco pořešit na NB“..já když vidim někoho s notebookem v hospodě,to je hrozná tragédie. Člověk do toho neska čumí furt v práci,doma šude (já se tim živim a studuju to,tak možná proto mi to leze na nervy), a když vidim jak někdo přijde do hospody, objedná si pivo a vytahne notebook a celou dobu do toho čumí, tak si o něm pomyslim svý. Ale sory za oftopyk.

              0 0
              • Flegmatik  

                Jo, to souhlasím :-) Sám jsem to tak nikdy nepraktikoval, ale jen odkoukal od lidí sedících tak různě po hospodách. Někdy to pochopím – venku je zima a nemají si kam sednout a potřebují stůl (nějaké procento lidí nemá žádnou kancelář a všechno řeší tímhle způsobem, to jsou de facto takoví notorici, byť nechlastají :). Nebo studentíci místo ve škole řeší radši něco v hospodě u piva nebo čajovně.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  dá se to pochopit :)

                  udělám to sice jednou za uherskej rok, ale když su uprostřed něčeho a jdu zrovna městem s tím, že mám třeba hodinu čas, než pudu do školy či co, tak si dám škopka a během toho napíšu nějakou tu stránku seminárky nebo mrknu na nějaký učivo.

                  zní to blbě, ale je to jak sednout na chvilu k pivu s knihou/skriptama, když je třeba využít volnou chvíli.

                  0 0
              • karliner  

                A když si někdo v hospodě čte noviny nebo luští křížovku ti nevadí? Protože jestli jo, to abych si dával bacha, abys mne někde nevylískal…

                0 0
                • Krys  

                  A vo co ti jako de? ;)

                  Veď to, že to niekomu vadí, ťa nemusí trápiť, kým ťa nezačne obťažovať.

                  0 0
              • maajkee  

                Jasný notebook do hospody nepatří, to je definitivní!

                0 0
                • Krys  

                  Našťastie to žiaden zákon nezakazuje a v prípade potreby noťas v hospode v pohode vytiahnem. Krásne rastie počet podnikov z wifi, takže noťas sa dá v hospode použiť aj na iné ako na prezeranie fotiek z dovolenky.

                  0 0
              • jIrI___  

                Když třeba jdu někomu vysvětlovat ohledně kreslení v AutoCadu nebo v Inventoru, přeci si ho nebudu vodit na pokoj. Tak jdeme do nějaké kavárny nebo klidnější hospody, vytáhnem oba noťasy, objednáme pivo nebo něco ostřejšího a už to jede. A jako bonus člověk odchází z „doučování“ natřískaný :-D

                Stejně tak když někde čekám na vlak nebo na autobus. Venku se mi nechce stát, tak jdu do nějaké hospody do tepla a dělám si různé úkoly nebo práci na noťasu. Takže na noťasu v hospodě nevidím nic divného :)

                0 0
      • karliner  

        Mě se v malých krámcích moc nelíbí, většinou oplývají pouze chabým výběrem, otlemenou prodavačkou a nahlas puštěnou Evropou 2 :-)))

        0 0
        • Flegmatik  

          No a nebo za pultem řeší prodavači/ky provozní věci, kde co kam dal, v jakých papírech je to napsaný a k tomu montují mezitím kolo. Když má člověk štěstí, zeptají se zákazníka, co vlastně potřebuje nebo co jako vlastně v tom krámě dělá :-)

          0 0
    • Hejdik  

      No pokud se mám k tomuhle tématu vyjádřit,tak musím říct,že to není zrovna lehká otázka.

      U mě je to možná trochu jinak než u většiny,protože v podstatě jediný obchod,který pravidelně navštěvuju,je obchod,který vlastní můj dobrý kamarád.

      Co se týká internetových obchodů,tak je jasné,že na internetu je větší výběr,levnější ceny a dodací lhůty jsou taky v podstatě minimální a co se týká reklamací,tak díky konkurenci je tato záležitost ve valné většině taky na již dobré úrovni.Takže v podstatě na straně internetu jsou téměř všechny trumfy.Jedinou nevýhodu vidím v tom,že si zboží nemůžu osahat a vyzkoušet i když už i tohle je docela šikovně pořešeno možností vrátit nepoužité zboží bez udání důvodů.

      Ale jak jsem psal výše,u mě je to trochu jinak.

      Díky tomu,že obchod kam chodím vlastní můj kamarád,tak nakupování beru jako takovej relaxík.Zajedu tam,dám si kafčo a s kámoši moudře pohovoříme o kolech,případně pořešíme problematiku k tomu co si chci koupit,co radši kupovat nemám apod.V klidu si všechno na krámu prošmejdím,osa­hám,sem tam vyzkouším nějakej model kola a dokážu tam strávit třeba hodiny a naprosto si to užívám.

      Výhoda pro mě samozřejmě je i to,že zboží které u něj nakupuji mám s patřičnou „kamarádskou slevou“,takže mě ani moc netrápí internetové ceny:-)

      Když přijedu s kolem na servis a kluci zrovna nemají čas,tak vyfasuju potřebný matroš ,nářadí,stojan a šup šup udělej si to sám:-)

      No a neposlední výhoda je,že vím,že kámoš mě nepodrazí,vždy mi zasvěceně poradí.No a já mu to prostě oplácím tím,že u něj nakupuju dělám mu reklamu a sem tam se snažím dohodit ňákej ten kšeftík.

      Prostě jak píšu,pro mě je každá tato návštěva spíše odměnou.

      Takže za mě asi takhle:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.