• vasek80

    Končí další Tour, 4. kterou sleduji. Letos jsem prvně sledoval Giro a v plánu je i Vuelta. Přišel jsem na chuť silničnímu kolu ačkoli jsem na něm nikdy nejel. Uvažuji, že bych ve výprodejích nějakou levnou koupil. Byl by to doplněk a alternativa k mému 120mm fullu. Občas mám chuť vyrazit rychle jen po asfaltě.

    Jsou nějaké tipy na levnou silnici cena do max 20 tis. Nebo vůbec za ty peníze nemá význam o tom uvažovat?

    Třeba http://www.author.cz/…11/a-4400–4/

    nebo dražší http://www.ghost-bikes.cz/…-4900-t-2011

    0 0
    • Čuli  

      Zkus se podívat do bazarů, tam za tyhle love můžeš sehnat pěkny kousky =)

      0 0
    • t29  

      Na vyzkoušení je lepší něco z bazaru – jestli tě to chytí, tak to prodáš dál a pořídíš něco lepšího

      0 0
    • Dumbíček  

      Koukni do Hervisu, mívají tam hliníkovou Fuji, karbon vidle, aktuálně na Shimanu 105ce nějak kolem 20k.

      0 0
      • tomekusti  

        S tou FUJI souhlasím. Nepřekonatelný poměr cena/výkon a stroje jsou to celkem kvalitní. Za mě bych se ještě mrknul na Felt F85 2011 . Taky víc než dobrý poměr cena výkon

        0 0
    • Kamikaze 591  

      Být tebou tak koupím bazarovku.

      0 0
    • winter78  

      Odporúčam sa najskôr na cesťáku povoziť a potom zistíš či vyhovuje alebo nie. A takisto si povšímaj kvalitu asfaltu v kraji kde by sa chcel jazdiť.

      Mne na cesťáku nevyhovoval posed a takisto tu pod Vysokými Tatrami nemám všetky cesty vhodné na cesťák, preto som to riešil crossom.

      Do budúcnosti by som chcel takisto kúpiť nejaký cesťáčik, ale nie ako hlavné vozítko (tým ostane cross) , ale ako druhé vozítko na vybrané lepšie cesty ;-).

      0 0
    • Biker jak Pes  

      Inspiroval tě Cadel a začínáš trénovat? :-))))

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Bych si radsi sednul tise do kouta a pockal az to prejde.

      0 0
      • Frostty  

        +1

        0 0
      • Kamikaze 591  

        Líbí se mi takový výrok: občas mám chuť pracovat, ale umím se ovládat a nikdy nepodlehnu :-D

        nebo ještě: Já mám práci rád, dokážu se na ni dívat i celé hodiny

        PS: já to neříkám

        0 0
        • Frostty  

          Dávám okamžitě na firemní nástěnku.

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Nestavej se k praci zady. Staci bokem.

            Postav se k praci tak, aby si i ostatni meli kam stoupnout.

            Prace neni medved. Do lesa neutece.

            Nehon se. Jsi v praci a ne na uteku.

            atd. :)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • hribik A1  

              jeden krčmár tam mal:

              „nenaháňajte ma, som v krčme a nie na pretekoch“

              0 0
            • Frostty  

              Kvalita, připisuji :o)).

              0 0
            • t29  

              „být zaměstnaný je dobré, ale nesmí se to zvrhnout v práci.“

              0 0
            • Honzee  

              Práca nie je *****, postoji aj týždeň

              0 0
      • shark.jd  

        Já bych to zase tak nezatracoval. :) Taky jsem biker, chci bejt biker, ale jízdu na silničce bych si vyzkoušel moc rád – prostě se jednou za čas proletět na asfaltu, co to jen vlastní silou jde.

        Jen se mi silničky vzhledově strašně nelíběj a celkem bych se na tom i bál. Ale třeba se mi poštěstí si někdy nějakou půjčit na svezení.

        0 0
    • Shrek  

      No já bych taky radil nejdřív si od někoho pujč silničku, pořádně se projeď a potom kup nejěkou tu bazarovku!! Časem ji můžeš prodat a koupit lepší!

      Proti přerodu z bikera na silničáře nic nemám jen nechápu jak jsi mohl přijíd na chuť silničnímu kolu když jsi na něm zatím nikdy nejel??

      Co třeba něco takového: http://aukro.cz/…4867171.html , http://aukro.cz/…3713562.html , http://aukro.cz/…5928106.html

      0 0
    • rasto  

      byl jsem na tom podobne jako Ty. pred 5 letama jsem zkusil silnici (koupil jsem sirera za 35k). letos mam ostudny pomer 6,4k km na ziletce, 0,25k km mtb. samozrejme, od letoska mam dalsi ziletku, ’vonavku’. chytlo me to.

      zaver je ten, ze doporucuji sirera – kola od byvaleho zavodnika. nechava stavet hodne dobre ramy, nejcasteji na campagnolu (pro me na ziletku srdecni zalezitost).

      0 0
    • Zlatka  

      Jsem na tom podobně, víceméně. Již jsem nahlodaná druhý rok, ale nemohu si vybrat. Sleduji toto vlákno, silničkám nerozumím.

      0 0
      • Dumbíček  

        Pokud jsi drobné postavy, tak v Hervisu ve Štěrboholech mají za 11k Fuji na Tiagře s trojplackou ve velikosti 46cm, takže tak na výšku 160–170cm. Asi to vypadá že jsem placenej od Hervisu, ale mě to prostě přijde jako super nabídky, když mají ty Fujiny ve slevách. Sám jí pár let mám, ale na 105 a ještě tu verzi s karbonovou zadní stavbnou. Dnes mají jiné rámy, celé Al plus karbonová vidle.

        0 0
        • mr.antik  

          když jsem koukal po podobné, tak podobná silnička ve slevě vychází tak 13–15 tisíc. Takže to je hodně dobrá cena. Akorát nevim s tou 3plackou…

          0 0
          • alinceb  

            Malou placku shodíš, smyk stáhneš dorazem a neřešíš nic…;)

            0 0
        • Zlatka  

          Tak to bohužel nejsem, mám 182cm. Uvažovala jsem nad tím, si vzít silničku z bazaru, jen si vyzkoušet jestli mne to chytne.

          0 0
          • Žíža  

            tak při Tvé výšce Ti výše uvedená Fuji sedne v rozměru 52 cm. Já jsem si ji totiž stejnou pořídil loni (teď už teda funguje jako zimák)- a v obdobném výprodeji se dostala taky těsně pod 11 tis.

            Samozřejmě je to za ty prachy hliník, ale s carbonovou vidlí. No a celková hmotnost 10 kg (bez pedálů, košíků..) sice není nic extra – ale v danné relaci si myslím že odpovídá. Jen bacha na prvotní seřízení – mechanici v hervisu občas (teda má zkušenost) nejsou úplně ideální – deoporučuji vlastní kontrolu ( u mne to byly nedotažená brzda, volnější hlavko a po příjezdu domů – (cca 50 km jsem už musel seřídit vůli v předním naáboji). Po té ale už absolutně bez problémů.

            0 0
            • Dumbíček  

              52 bude malá, já mám 185 a Fuji vel. 56 Je to holka, bude mít delší nohy, takže 54–56 bych radil já.

              Nejednodušší je obejt pár obchodů a sednout na velikosti co tam mají. Při těhle cenách to bude s výběrem velikostí už špatné.

              0 0
              • Biker jak Pes  

                Další takový, chlapi, co s těma kolama děláte? Já mám 176cm a rám 56 velikost, nechápu, jak se na to může poskládat někdo o 10 cm vyšší… :-P

                0 0
                • maajkee  

                  to máš velký! :) Já mám třeba 185cm a mám rám 54 :)

                  0 0
                  • Biker jak Pes  

                    Leda hovno! :-))) Vy to máte všichi malé! :-D

                    V mém okolí je to normální, kluci, kteří mají 180cm a víc už vozí 60ky. A velké mi to zdaleka nepřijde… :-)

                    0 0
                    • maajkee  

                      No hele koukni, ty máš 176cm a jezdíš i bajka 19" znám pár lidí co mají tvojí výšku a jezděj 17ky, já mám 185cm a jezdím taky 19" bajka a mám to naprosto akorát.

                      Ty máš ty kola tak jako že do nich ještě dorosteš nebo co :)

                      0 0
                      • Biker jak Pes  

                        Já nevím, přijde ti podle fotky, že je ten SUP velký? Mě teda moc ne. A to jsem předtím jezdil na Meridě 21". No a včil mudruj! :-)

                        Spíš to bude, jak to komu sedne… :-P

                        0 0
                  • alinceb  

                    Ono to záleží na koncepci rámu. Já mám 182cm a vozim F1ku (klasická geometrie) vel.56 a je mi malá (hodně vysunutá sedlovka, ale dlouhá je dost). Teď mám přechodně rám Bareš vel. 58 a je mi akorát, i když mám pořád hodně vysunutou sedlovku (víc než je u klasických rámů běžné). Festky mám jednu 55 a druhou 58. U slopingových rámů je to pak s velikostí zas úplně někde jinde…:)

                    PS: Ale BjP to má stejně velký…:D

                    0 0
                • blaf  

                  a jezdíš na tom vůbec? dyť nemůžeš dosáhnout na pedály ;)

                  mám 188 a jezdím 56 :)

                  0 0
                  • Biker jak Pes  

                    Neserte mě, jsem změřený na míru u Duratecu. Fotka, která je v profilu ještě ani nemá pořádně vytažené sedlo. Kdybych to měl velké, tak by mi řekli, ni? :-)

                    EDIT: Tak jste mě donutili a šel jsem si ten rám pro jistotu přeměřit, je to opravdu 56. :-D Pro jistotu jsem si našel i to meření z FOGu, tam mám dokonce napsanou 57".

                    0 0
                • martinpav  

                  Si úplne normálny, 173cm a 56 bez slopingu.

                  0 0
            • Martin  

              52 na 182cm? to je dobrý :)

              0 0
              • Zlatka  

                No všici říkají, že potřebuji 58.

                0 0
                • Martin  

                  takhle od boku je to pravda :)

                  na 52 bys vypadala jak vosa na bonbóně :D – malý, krátký…

                  0 0
                • Glum  

                  Záleží na délce rukou a nohou a taky ohebnosti páteře. 58 mám já (186 cm), je mi ideálně. Dlouho jsem jezdil F1 56 cm, tam jsem si kopal při jízdě ve stoje kolenama do řidítek. Syn má 59, je o dva cm vyšší, na jeho kole se cítím už dost natažený.

                  0 0
                  • Martin  

                    on taky není rám jako rám :)

                    moje RB je ve vel. 62 celkem krátké, což mi vyhovuje bo mám krátké tělo

                    0 0
          • Mirek1  

            Je možný si i na den nebo dva půjčit testovací silničku. Jestli si z Prahy, viděl jsem že půjčujou spešly v Harfasportu, jednu půjčovací silničku měli vystavenou.

            0 0
    • klemi  

      taky plánuju k biku pořídit silnici, ale v limitu do 15k už skoro 3 měsíce nemůžu najít nic, co by mi sedělo velikostně, majitel měl od toho doklady a bylo to v rozumné vzdálenosti, abych si ji mohl vyzkoušet a osobně převzít :/

      0 0
      • maajkee  

        Na co prosimtě doklady? :)

        0 0
        • klemi  

          tak třeba aby nebyla kradená ne? :)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • maajkee  

            Hele dát ke kolu nějakej doklad, to je to nejmenší, na to bych nevsázel :)

            A i kdyby byla kradená, tak co, jezdit se na ní bude stejně :)

            A ono tak nějak to poznáš na tom člověku, jestli o tom kole něco ví nebo ne. Spousta lidí si kolo staví a žádný doklady od toho prostě nemá. U bazarový levný silničky bych to neřešil.

            0 0
            • Kamikaze 591  

              Úplný souhlas.

              0 0
            • Pá-dlista1  

              Kde neni poptavka nevydrzi ani nabidka.

              A pak Tvoje kolo zustane dele Tvoje.

              0 0
              • maajkee  

                Tak tohle jsme nějak nepochopil :D

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Chytremu napovez… proste az tohle pochopis, bude to bolet.

                  Kdyz nebudes kupovat kradene veci, nebudou je zlodeji krast, protoze nebude odbyt. Toť teorie.

                  A kdyz je nebudou krast. Neukradnou ani to tvoje.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Oba víme, že to je nereálný :) Krade se od počátku lidstva a poptávka vždycky byla a bude.

                    A jak říkám, doklad si dneska vytiskne každej jakej chce i s razítkem.

                    A hlavně jen málo zlodějů je opravdu tak blbejch aby prodávali a vystavovali věc co ukradnou na netu ;)

                    0 0
                    • blaf  

                      když si všichni řeknou, že je to nereálný, a že ostatní to budou stejně kupovat, tak ty můžeš taky tak poptávka samozřejmě bude vždycky, podle mě je to ale jen alibismus, mě by se nelíbilo, kdyby mi něco ukradli tak takovýhle hovada nebudu podporovat, i když to ostatní dělaj

                      0 0
                      • maajkee  

                        To jsou fakt jen naivní myšlenky, taky to tak v jádru citím jako ty, ale s věkem začínám zjišťovat, že boj s lidstvem vyhrát nejde a to mě toho ukradli už sakra dost.

                        0 0
                        • blaf  

                          neřikám, že věřím, že tím změním svět, ale prostě nehodlám podporovat tyhle vyžírky a hajzly

                          0 0
                • HKou  

                  Za to, že se kradou kola, mohou především ti, co kradená kola kupují.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Aha, to je zajímavý, tak proč teda já nekradu kola?

                    To fakt není tím. Zlodějem se člověk nestává proto, protože je poptávka po kradeným zboží, to fakt ne.

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Tak to musejí mít doma už slušnou sbírku.

                      0 0
                      • maajkee  

                        Ale houby, ono je to spíš tak, že kupec se pak vždycky najde když se nasadí pěkná cena. Ne všichni kradou na objednávku, prostě kradou a pak řešej kde prodaj.

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          A budes to krast, kdyz budes vedet, ze to nemas kde prodat?

                          0 0
                          • maajkee  

                            To ale nemůžeš vědět, vždyť ti to říkám, že se vždycky kupec najde, zláká ho zkrátka cena, to by musela bejt kupní síla obyvtelstva hodně velká a bez chudý vrstvy.

                            0 0
                    • blaf  

                      a z jakýho jinýho důvodu kradou?

                      0 0
                      • maajkee  

                        Špatná výchova, dětství prožitý v děcáku, na ulici atd. atd.

                        Většinou minimální vzdělání, nemožnost pak sehnat kloudnou práci, nutnost obživy. krádeže.

                        0 0
                        • blaf  

                          To že většinou kradou takovýhle lidi je mi jasný. To byla reakce na to jak jsi psal, že nekradou, protože je poptávka. Samozřejmě, že jo. Kradou kvůli penězům, a kde není poptávka tam není byznys a tam nejsou ani peníze. To, že se kupec vždycky najde znamená jen to, že poptávka je. Když nebude tak lidi krást nebudou, resp. o hodně míň.

                          0 0
      • klemi  

        když jsme u toho, co říkáte na tohle? http://www.cyklobazar.cz/…808/barutti/

        0 0
    • Balvan  

      Já si koupil mojí první silničku letos v únoru. Kupoval jsem bazarovku(viz profil) za 12t, a myslím že za ty prachy to byl dobrej kup. Sám za sebe můžu říct že mě silnička hodně chytla, jezdím na ní o hodně častěji než na bajku.

      Podle mě pouhým pujčením silničky na jednu jízdu nic nepoaznáš, mě první jízdy moc nenadchli – úzký řídítka, nízkej pozes, špatnej balanc, těžký převody… Ale pak mě to chytlo. Za mě kup bazarovku, když tě to nebude bavit za stejný prachy jí pošleš dál, u novýho kola ztratíš 20–30% ceny i kdyby měla najeto 50 km a stáří 2 dny. U bazaru to chce taky dost trpělivosti, já hledal asi 3 měsíce.

      0 0
    • Hrubiduk  

      Ahoj, před 3mi lety jsem řešil stejný problém. Chtěl jsem silničku jako doplňkové kolo na trénink.

      Nakonec jsem za ani ne 3tis koupil jetý kolo Bareš, po čase vyměnil řazení z rámu na berany a koupil nový pláště (původní galusky jsem prorazil hned na první vyjížďce, páč jsem zapomněl, že galusky holt nejsou schopný vydržet to, co MTB :)

      No a teď si spokojeně jezdím na silnici za celkovou investici asi 5tis Kč a bohatě mi to stačí. Až budu mít pocit, že mi to nestačí (což zatím nemám), pořídil bych něco jiného.

      Tobě bych doporučil podobný postup.

      0 0
    • xkrchnav  

      To som jediný čo si kúpil Pells? Prišlo mi to ako dobrá voľba. Nejak som neveril „bazaru“, možno trochu viac inzerátu. Ale nerád by som kupoval niečo poštou. Tak som si povedal, že si kúpim nový a budem presne vedieť kedy sa s ním čo stalo… A za cca 16k ten Pells Aeron Sora, je to tak zlé? :)

      0 0
    • vasek80  

      Zatím jsem to odložil k ledu, ale při první příležitosti bych se rád na nějaké svezl. Diskutovalo se tu proč přecházet? Já bych nepřecházel,sil­ničku bych chtěl jako alternativu. S Bikem nalítám vždy tak max 60km po lesích a okolí mám dost zbrázděné. Na silničce by mne lákalo se vydat někam dále.

      0 0
      • mr.nikdo  

        Ze stejneho duvodu jsem koupil silnici letos. Navic jsem si ji dal jako darek sam sobe :-D…

        Jedna dobra vec je, ze trasu, kterou na biku dam tak za 2 hodiny dokazu stahnout i na polovic (zalezi na vetru…). Nicmene jako alternativa, kdyz je tesne po desti, malo casu, vzdalenejsi cil apod. je to super vec.

        Navic na hezkych cestach ti i jako bikerovi dokaze vykouzlit usmev na rtech ;-).

        0 0
        • Biker jak Pes  

          Dovolím si rýpnout. :-)

          Takže, když jedeš 40 kiláků na biku 2 hodiny, tak na silnici to dáváš pohodově za hoďku? :-)))))

          0 0
          • maajkee  

            Taky mě to zaujalo, ale radši jsme se zdržel komentáře, holt asi dobrej oddíl! :)

            0 0
            • Biker jak Pes  

              Leda, že by dával průměr třeba 30km/h jak na biku, tak i na silničce.

              Sedne na bika, foukne protivítr a rázem je z toho 20km/h. Pak přesedlá na silnici, foukne do zad a tradá 40km/h. :-)))

              0 0
          • hribik A1  

            ak posudzované A, B sú cieľové body, potom si viem predstaviť u seba aj pomer 3–4:1 .. ona to totiž nemusí byť jedna a tá istá cesta

            0 0
            • Biker jak Pes  

              No to ne, že se jedná o jednu trasu už vyloučil hned na začátku…

              0 0
              • hribik A1  

                ze trasu, kterou na biku dam tak za 2 hodiny dokazu stahnout i na polovic

                nepríde mi, že by to úplne bezprostredne vylučovalo akékoľvek variácie na ceste.. keď si porovnám nejaké súbežné trasy cez lesy a po cestách, rozdiely sú veľké. ináč možnosť je, porovnávanie biku typu „green dragon“ voči nejakému lepšiemu cesťáku na tej istej asfaltke, potom to tiež spraví slušný rozdiel :-D :-D a to čo má v profile je zrovna taký bajk

                0 0
                • maajkee  

                  Trasa je ale právě něco jinýho než dostat se z bodu A do bodu B, trasa je pevně stanovená, pokud z trasy sjedeš, už to není ta stejná trasa, tudíž se nejedná o případ o kterém mluvil.

                  0 0
                  • hribik A1  

                    to nech sa vyjadrí on, ako presne to myslel, ináč sú to jalové debaty… ináč je tam ešte jedna možnosť.. ja keby som porovnal svoj bike (ten zelený) na asfalte, s cesťákom, tak sa k 2:1 tiež dostanem

                    0 0
                    • Biker jak Pes  

                      Třesky plesky láry fáry kecy prdy beďary… pro tebe je i bílá černá jenom proto, aby bylo o čem kecat, že? :-D

                      0 0
                • kycis  

                  Do prace na biku po asfaltu delam prumer 26, ted jsem koupil silnici, jsem zvedavy jestli tech 52 prumer udrzim. Evansi – boj se! :-D

                  0 0
                • mr.nikdo  

                  V profile je nejezdici kolo a zimak/mestak… Kola jsou upgradovana ;-)

                  0 0
            • maajkee  

              trasu, kterou na biku dam tak za 2 hodiny dokazu stahnout i na polovic

              0 0
          • mr.nikdo  

            V podstate tak nejak :-)

            Tedka to bylo nejak 1:15 a na biku to kolem tech 2 h davam ;-). Ale je pravda, ze jsem posledni cast slapal jako o zivot (za zady bourka), poslednich 12 km ma uplne novy asfalt a na asi 5–6 km, kde vzdy fouka sileny protivitr tentokrat nefoukal… Takze hrali mi do karet i podminky ;-).

            Jeste doplnim, ze tuto trasu jsem na biku nejel uz hezky dlouho… Asi tak 3 roky :-D

            0 0
            • Lada,s  

              Aha, takže naprosto relevantní srovnání :-))

              0 0
              • mr.nikdo  

                No zahy jsem zjistil, ze jo… Ze uz to co je pro me chvilkova vyjizdka mi zabralo velkou polodenni vyjizdku…

                Ale celkove jsou ty vyjizdky kratsi a s rostouci vzdalenosti se ta vyssi rychlost projevuje. Onehda jsem valil nejak 77 km s prevysenim lehce nad 1 km za 2:48, vpodstate v treninkovem tempu. Coz bych na biku jen tak lehce nedal…

                A jedna cast toho prispevku je i to, ze me jako milovnika bikingu privede na krasne ceste ta silnice usmev na tvar. A myslim, ze o tom to hlavne je…

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.