• Cady

    Po nabití baterky ukazuje displej 850c 54.6 V , ale po přepnutí na procenta jen 70%.

    Motor se vypíná při asi 50V ( místo 42V) a ukazuje 6% kapacity. Vyzkoušeli jsme jiný displej i baterku , ale bylo to stejné. Připojili jsme jiný motor bafang 48V a displej ukazoval 100% nabití , tedy v pořádku. Asi by to vyřešila nová řj. Slyšel jsem že by to mohl dělat i vadný článek v baterce, protože je pak prý zmatené bms a předčasně odpojí motor.

    Všechny parametry jsou naprogramován y správně. Kde bych měl začít?

    Děkuji

    0 4
    • mech1  

      Pokud jsi připojil jiný motor a vše s ním funguje, začni u motoru. Nepíšeš, jestli středový, nebo nábojový, předpokládám, že středový, pak asi ŘJ, která je na motoru. Pokud to máš v záruce, tak k prodejci na reklamaci. Baterie 48V je při 48V vybitá.

      1 0
      • Andy5  

        Z nadpisu je jasné, že jde o motor BBSHD. Baterie 48 V je při napětí 48V asi na polovině kapacity. Baterie 52V je při 54,6 V na asi 70% kapacity.

        Zde je problém v kontroleru-má firmware pro 52V. Proto přiřadí displej špatně kapacitu baterie, protože čte ji přes kontroler.

        Řešení:nový kontroler pro 48V , nebo nahrát do kontroleru správný firmware pro 48V-popis např.zde:https://www.youtube.com/watch?… , správný firmware pro 48V -v odkazu od Fasterbike

        1 0
        • Cady  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Cady  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Cady  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • Cady  

          Vpravo dole je na řj číslo , které končí na 52 , je to ono?

          0 0
          • Andy5  

            Ne. Na odkaze řeší stejný problém:https://endless-sphere.com/…atch.118505/

            Je tam i označení kontrolerů 48 a 52V, váš je opravdu 52V. Lze jej ale (52V kontroler) normálně používat i se 48V baterií -řada uživatelů to tak dělá. Musí se nastavit Low Battery Protect (1. údaj na kartě Basic) =odpojovací napětí programovacím kabelem na 42V. Pokud se vám odpojí motor už při 50 V -pak je asi chyba zde v tom nastaveném parametru Low Battery Protect? Informace o kapacitě baterie z displeje:nastavit na napětí ve voltech a řídit se dle orientační tabulky pro 48V baterii:https://electricbike.com/…es-basic-faq

            Opačný případ se 48 V kontrolerem a 52V baterií je horší.vede k chybové hlášce pro vysoké napětí (u plně nabité 52V baterie-58,8V) a odpojení motoru. Baterie se tak nesmí nabíjet na 100%.

            0 0
            • Cady  

              Nastavení vypínacího napětí bylo 42V , všechny parametry byly nastaveny správně .

              Dnes večer mi vyměnili řj a už to ukazuje jak má , zítra to namontuju a uvidíme.

              0 0
            • Cady  

              Nový kontroler a je to OK.

              Má na konci 506 a pod tím 48V/ 30A

              0 0
    • Andy5  

      video na Bafang firmware update-pro 48V , nebo 52 V motor BBSHD je také zde od Golden motor:https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • Vilém  

      Zacni tim, ze poridis neco legalniho.

      0 0
      • Jurawood  

        A co je legálního? Výkon motoru se z jistého výrobcům jasného důvodu už x let nesmí uvádět. Tak se uvede nicneříkající krouťák.

        Obávám se, že až se jednou přijde na to, že žádný z výrobců už ár let nevyrábí jediný legální motor (BOSH,YAMAHA,BRO­SE,SRAM…) bude to takový malý dieselgate. Potom snad konečně přijde změna legislativy nebo zákaz všech prodaných milionů elektrokol.

        0 0
    • krtty  

      Poslední rada je opravdu k věci. Pořiď něco legálního :-) :-) Vyměň taky manželku a prodej děti do otroctví…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.