• maedva

    Ahoj, sorry za téma mimo , ale mám dotaz.

    Mám v autě od listopadu nově koupenou autobaterii Yuasa 74Ah calcium.

    Ted sem v březnu auto nepoužil asi 14 dní v kuse a dnes sem nemohl nastartovat. Mám venku stojící VW Passat 2.0TDi. Před tím start vždy na brnk. Nepomohlo ani více žhavení…

    Je to vada baterie ? – vím že ted byla docela kosa, ale i tak, nová baterie by snad měl mít nějakou výdrž. To už snad ta letitá baterie před tím byla lepší… :-(

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kubad  

      možné je všechno, mě nová VARTA odešla po 3 měsících

      0 0
    • Vilém  

      Tak zalezi jak jsi s ni jezdil predtim, zda to nebyly jen nejaky poskoky, kdy by se nestihala dobijet.

      Ale moc normalni mi to neprijde.

      0 0
    • jecnak  

      Byla baterka nabita, kdyz jsi ji koupil?

      0 0
      • maedva  

        Jasně, i další 3 měsice provozu zcela OK. To jsem s autem třeba v lednu taky nějaky dva týdny nejezdil, pak přišel a bezproblému nastartoval.

        0 0
    • vili  

      dle názvu bych si vsadil na „kvalitu“ baterie…

      0 0
      • Vilém  

        Nazvu cehu? Vyrobce? To si delas prdel?

        0 0
      • scota  

        Yuasa dodává mimo jiné baterie pro McLaren F1 ;-) Je to japonský výrobce (druhý největší na světě) dodáva také např. pro Toyotu.

        0 0
        • vili  

          aha, díky za osvětu. V životě sem to neslyšel a zní mně to jak název „kvalitního“ čínskýho produktu.

          0 0
    • pepek  

      Bylo mi řečeno opravářem, že za 14 dní to může vycucnout sama řídící jednotka, která snad furt něco bere. Jak jsem koupil, tak prodávám.

      0 0
      • Vilém  

        Omereny to nemam, ale ze by brala skoro 0,5 A se mi nezda.

        0 0
        • pepek  

          Stačí 0,2A x 300h=60Ah

          0 0
          • Vilém  

            Jaj sorry, pocital jsem to s tydnem:(

            Ted mi stalo auto 3 mesice v oprave, prisel jsem a chytlo hned, ac jsem mel strach. Ale mozna to nabili, to netusim.

            0 0
            • pepek  

              Čím „pokročilejší“ technika, tím hůř.

              0 0
              • ¨MZ  

                Tohle jsem jednou zkoušel na Fabii, odešla baterka, tak jsem koupil novou a při připojování se mi zdálo, že to nějak moc prskne, že to bere dost proudu i bez zapnutého klíčku. Tak jsem mezi baterii a kabel zapojil ampérmetr, těsně po připojení to bralo 0,5A, postupně se ale odběr zmenšoval a po nějakých 30s už byl odběr jenom několik mA, zanedbatelný. Když je auto v pořádku, tak to rozhodně nemůže vybít baterii za dva týdny.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • Karaya  

        U Fordů i dřív, alespoň dle mé zkušenosti s Escortem. C5 i po 10 dnech stání v –10° bez ztráty kytičky. U Hondy se bojím, že 10dní v zimě by bylo smrtících i s novou baterkou.

        0 0
    • mr.antik  

      chyba může být kdesi v autě (bere proud i v klidu), kabelech nebo spíš jejich uchycení, v dobíjení, samozřejmě i v té baterce…

      0 0
      • kesu  

        třeba rádio má s oblibou klidovej odběr jak kráva…

        0 0
    • roud  

      je zima co kvalita nafty ? :oD

      0 0
    • Dav...1  

      Startovaci kabely (pripadne dobiti baterie), a jestli nechytne je problem asi jinde.

      (U nekterych aut pry automaticky nenastartujes pokud poklesne napeti pod nejakou uroven)

      0 0
      • mr.antik  

        myslim že to platí u všech aut :-)

        0 0
        • Martin  

          potvrzuji, Favorit karbec se slabou baterkou nenastartuje :D

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • Dav...1  

          Mysleno tak, ze tam je nejaky elektronicky bazmek co zablokuje nastartovani, ne ze nemuze nastartavot diky slabe baterce. Ale vysledek je stejny. (aspon neco takoveho rikal chlapik v servisu, kdyz na to prisla rec)

          0 0
          • Rychlej turista  

            Asi ochrana baterky proti jejímu hlubokému vybití.

            0 0
          • se-se  

            elektromagnetický palivový ventil při nízkém napětí neotevře (respektive se při velkém poklesu zas zavře), takže kdaž startuješ se slabou baterkou, tak se ti zavře palivo

            0 0
    • dvorák  

      Baterka se mohla kdovíjak dlouho válet někde po skladech či prodejnách. Nevím zda jsi ji jako novou měřil,klidně mohla bejt poloviční. A popřípadě v kombinaci častejch startů a krátkejch jízd se vybila úplně.. Nech ji řádně nabít a uvidíš že bude v cajku.

      0 0
    • BigKarel2  

      nabít…bude vybitá…

      0 0
    • Ricci  

      nechat zmerat,v akom stave je

      0 0
    • Pumsc  

      jestli je to tenhle passat nedejbože 103kw tak to je zatím nejhorší passat co se vyráběl:),jinak mělo by stačit nabít.

      0 0
      • maedva  

        JJ to je přesně on :-) Zatím drží pohromadě. Nicméně VW svolává na bezplatnou výměnu vstřiků – prý vadná série v těhlech modelech. Tak tam brzo půjde.

        0 0
      • ¨MZ  

        Kámoš přesně tenhle 103kW má, kupoval to jako ojetinu a sám na tom najezdil už 100 000km (takže počítám že přes 200 000 celkem už na tachometru bude) bez jediné závady, chválí si to. Před tím měl nejakou benzínovou Corsu a ta se sypala furt, nacpal do ní spoustu peněz a nakonec mu to přítelkyně nabořila takovým způsobem, že to šlo do šrotu :-) Ten 103kW si zkazil pověst praskáním hlav, což už je minulost, jinak dneska už to taková hrůza není.

        0 0
        • Pumsc  

          No,to přijde:),nejen vstřiky a hlava ale třeba i šestihranná hřídelka pohonu olejového čerpadla která se omačká a protočí se,kontrolka mazání je přes soft. utlumena aby „neděsila“ majitele problikáváním na volnoběh při zahřátém motoru,vodní pumpa plastová,taky se rozpadne,rozvodová kladka držená M8 šroubem s jemným! závitem…občas upadne no:)

          0 0
          • Bender382  

            jj, jsou to radosti. Minimálně ten šroub bych nechal přetočit na větší.

            0 0
    • Edwin  

      Měl jsem podobný problém. Odešel mi alternátor a nedobíjelo to. Po výměně alt. je po problému.

      0 0
    • zichis  

      viz odstavec cykly a zivotnost

      0 0
    • Honz8t  

      A jak s autem jezdíš? Převážně krátké trasy někde po městě a nebo i pravidelně často delší trasy?

      Parkuješ předpokládám trvale při venkovních teplotách?

      Pokud to tak je, tipl bych si na to, že potřebuješ baterku nabít.

      Samozřejmě existuje také možnost, že máš na autě nějakou závadu (třeba špatně dobíjí, větší odběr při odstavení, …).

      0 0
    • maedva  

      Po nabití baterie vše OK… Asi tam něco bude mít malý odběr a taky asi ta zima co byla v tomhle období udělala svoje.

      0 0
    • StuntJ  

      Mě nová Yuasa v motorce vydržela rok, asi made in Japan už není to co bývalo …

      0 0
      • Honz8t  

        A jak jsi se o ní staral?

        0 0
        • StuntJ  

          7 měsíců pracovala ve skútru, na zimu nabít, dát do chodby cca 15°C, po zimě nabití dání do moto a baterka bez kapacity, konec … Pak reklamace a tu uznali, údajně baterka cestovala zpět do Japonska …

          0 0
    • antt  

      nj, holt to není německá Banner baterie:)

      Ta mi fungovala 8 let a věřím, že ještě funguje novému majiteli a to jsme ji i vozili ve vrchařské plechovce bez alternátoru.

      V civilním ji teď mám taky čtvrtým rokem a ani jednou jsem ji nedobíjel, auto jsem měl měsíc teď v zimě odstavené a taky žádný problém, vypařil se akorád benzín, ale baterka to utočila a motor chytl.

      Pokud nejde o černý odběr, reklamovat

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.