Mate tip na pláště. Já se rozhodují mezi těmito. Hutchinson PYTHON 29×2,10, Schwalbe Smart Sam 29×2,10, Maxxis CROSSMARK 29×2,10, Geax MTB Saguaro 29×2,0029×2,00
Mate tip na pláště. Já se rozhodují mezi těmito. Hutchinson PYTHON 29×2,10, Schwalbe Smart Sam 29×2,10, Maxxis CROSSMARK 29×2,10, Geax MTB Saguaro 29×2,0029×2,00
Záleží co na nich chceš jezdit
Jezdím všechno, ale bahno zrovna ne vyhledávám.
Díky za skvělý odpovědi
Zahrnul bych tam ještě RR 2,25
pod ten se podepíšu.. ty ostatní nemám projetý ale RR je OK.
Pokud to chceš ‚na všechno‘ tak bych si vzal Racing Ralpha, nebo Rocket Rona. Za mě Ron.
WTB NANO Race 29×2,1 kevlar
použití X-country
rozměr 29×2,1
max tlak 60 TPI
kevlarová patka
hmotnost 580 g
cena 500 kč
kolikrát sem to ňunu ještě dáš simtě? jednou nestačí?
max tlak 60 TPI?
a to je čo?
TPI je jednotka „vláken na palec“, tedy hustota vystužení pláště, nebo se snad pletu?
jezdím ty pythony..jsem spokojen..nemám ale s čím srovnávat…
Jak jses na tom z defekty.
Můžu se zeptat na ten Python? Drát/duše, jaký máte tlak? Ono je tam 2–4 barů, nicméně tady dost lidí píše, že je tam důležitý tlak. Když to nafoukám na horní hranici, je tam riziko defektu velké? Tlak kolem 2.5baru teda bude ok? (na váhu 90 kg :)
Jezdím Pythony 29×2,1, kevlar, najeto cca 2000 km, jsou sjeté tak z 50%. Do bláta to není, ale na suchu spokojenost, jedou, celkem držej. Zatím nula defektů, jezdím 2,5 vzadu a 2,0 vepředu, bez duší, váha 92kg. Za mě slušný gumy, univerzály..
do výběru si ještě hoď Contíky X-King dopředu a RaceKing dozadu, IMHO dobrá rychlá kombinace do sucha.
kombinaci Crossmark vepředu a Saguaro vzadu jsem měl předtím a zdá se mi, že Saguaro je dost pomalá guma, na druhé straně zas vydrží hodně velký objem km, mi se ho nepovedlo sjet. crossmark vepředu je OK, celkem jede a docela podrží.
(nejezdím žádná pekla, spíš lehčí terén)
Já bych naopak řekl, že Saguaro je poměrně dost rychlej plášť, pak si má člověk vybrat :)
saguaro je imo skvelej plast, rychlej, drzak, super predvidatelnej a me sedi … ale chce to ho spravne otocit, kdyz jsem ho otocil do „zaberu“ tak byl napicu, otoceno na „rychlo“ je super
já ho vozil v záběru, přišlo mi, že na rychlo nedrží pro jistotu vůbec :)
na to moje solichani drzi paradne jak do kopce tak do zatacek kde je predvidatelnej…do zaberu ma prave horsi brzdny a zataceci vlastnosti imo, jenom to vylepsi zaber do kopce ktery je ale dobrej i v „rychlym“ smeru
Souhlas Jezdím Contiky X-King 29×2,2RS a uplně spokojenost. Saguara má kolega při stejnym kole a jsou to neskutečný držáky. Sice těžši ale taky dobrá volba.
Co jsem měl předtim RR tak X-Kingy se mi zdají lepší. Přiště je vemu určitě znova.
A pokud nejezdí člověk bahno tak jak píše kolega dopředu X-King, dozadu RaceKing
já mám tedy na těchto gumách mlíkem Schwalbe najeto cca 600 km a gumy jsou tak ze 40% pryč, takže nejsem zrovna nadšen
jinak vpředu mi guma nedrží stopu jak bych chtěl a ulítává v zatáčkách na suchém podkladu, ale to může být mou nešikovností
Ten x-king to je trochu jiná cenová relace, ne?
Ale asi jinak zajímavej plášť :)
V drátu je od 350 kč, v kevlaru asi 450 a víc,podle verze
aa pravda, ja jsem na nej narazil v te verzi protection a myslel jsem, ze je to ono…pravda:) zajimava guma
Mám zkušenosti s Pythonem a Saguarem.Oboje super pláště na suchý, tvrdší povrch.V blátě bída.Saguaro je odolnější a míň se sjiždí.Kamoš jezdí Conti RK o kterých jsem i uvažoval do budoucna.
Oproti dvěma zmiňovaným je na tom lépe v blátě, ale hodně se sjíždí.
Tak zkusím PYTHON na zadek, a na předků dojedu RR.
WTB NANO Race 29×2,1 kevlar
použití X-country
rozměr 29×2,1
max tlak 60 TPI
kevlarová patka
hmotnost 580 g
cena 500 kč
WTB NANO Race 29×2,1 kevlar
použití X-country
rozměr 29×2,1
max tlak 60 TPI
kevlarová patka
hmotnost 580 g
cena 500 kč
Včera jsem na zivo koukal na Hutchinson cobra kevral .Nezkoušel jste je někdo
Jezdím je už 2 rokem. Na suchu v pohodě. ******* je bláto-snadno se zalepí. Nepozoruju úbytek vzorku. Oproti Maxisu jsou těžší,ale zatím bez defektu.
Kam dát Wtb PROWLER SL 29×2.1
dopředu
Byl mladému prodán na zadek, tak to je dobrý.
a tak může být i dozadu, to není proti ničemu. Já ho mám třebas ve předu kvůli většímu gripu.
A na zadku to bude brzda?
brzda to vyloženě není, ale jsou určitě rychlejší pláště. Říkám vozím ho vepředu, vzadu jsem ho neměl. On na to jak má větší grip kupodivu občas ustřelí, to tě ale zas nemusí trápit pokud ho šupneš dozadu.
a hlavní je zkušenost, ta je nad všechny rady. Však zkus a uvidíš jestli do něj půjdeš ještě jednou, když už ho máš. Já už ho třebas dávat nebudu.
Dal jsem ho na zadek najetých dohromady 80km včera i bahno. Pro moje využiti spokojenost více jak z RR evo kevral.
no vidis, ja to razim porad, ze u plastu neni nad vlastni zkusenost. Co sedne vetsine nemusi vonet tobe, treba ja taky beru svalbe jako sproste slovo a na kolo bych ho nedal ;-)
Akorát jsem zvědav jak pojede cca 200km po silnici. Nás jeden z víkendových výjezdu 100km na Šumavu druhý den povozeni po Šumavě, neděle zpátky.
Maxxis Ikon
Zrovna včera jsem objednal 2ks Rubena Scyla 2.25 protože jsem chtěl mít na kole něco českého a podle rad zde to mají být prý rychlé gumy, tak je prosím dopište do toho seznamu.
Bontrager 29–1 team issue.
Nemá někdo zkušenosti s Vredestein Black Panther ?
vedel by niekto porovnat kombo
Nobby Nic 2.35 vpredu/vzadu
vs.
Hans Dampf 2.35 vpredu/vzadu
a to najma do mokrych podmienok? NN su super plaste, ale staci ze kamene v lese su vlhke tak je to tragedia ako sa smykaju.
Koupil jsem kevral Hutchinson cobra dát do předu nebo zadek? Plus co k němu. Díky
Tak jsem dal na zadek a musím uznat že tak komfort plast jsem ještě nejel.I bahnem se prokousal. Co poradíte na předek.
Má už niekto dlhodobejšie skúsenosti s Thunder Burtom?
Uvažoval som, že by som dal na zadok miesto RoRo tú protection verziu, len sa bojím, že ten vzorok bude mať dosť tragickú výdrž