• Blindworm

    Rozhodl jsem se, ze pritelkyni pres zimu trosku odlehcim a lehce upgraduji kolo. Jde o Kellys Oxygen 06 nebo 05 osazene predevsim shimano acera + alivio. Vidle RST Gila s lockem. Chtel bych netradicne dolu co nejvic gramu za co nejmin penez :)

    Bohuzel nemam moznost vazit soucasne komponenty,takze nevim jak velka by byla vahova uspora, ale nejaka snad urcite.

    Zatim to vidim takhle:

    • Riditka, predstavec a sedlovka Kalloy → Ritchey Pro (mam doma)
    • Kola Kellys double neco + Alloy naby → Mavic Crossride UB „V“ (muzumit za 2000Kc)
    • Plaste nejake Kenda → klasika RR kevlar + light duse kenda
    • Kliky Suntour PFF → Shimano Deore FC-M532?? (1090Kc kupkolo) nevim jestlito bude znat
    • Brzdove paky s razenim Acera → razeni Deore, brzdove paky Avid FR5 –asi tim nedlehcim, ale na kole je 9rychlostni kazeta

    No a nejvetsi orisek bude asi vidle RST Gila, ktera pod 53kilovou slečnou moc pracovat nechce, ale vázit bude asi dost :(

    Nemate nekdo tip na nejakou levnou lehci a funkcnejsi (klidne i nejakou jetou s 20cm krkem a na „V“)? Epicon od Milana by byl fajn, ale na vikendove jezdeni mi to prijde az zbytecne drahy.

    Co vy na to?

    Budu rad za kazdou radu jak co nejvíce odlehcit kolo a co nejmene penezenku ;-)

    0 0
    • jIrI___  

      bude to znít divně, ale tohle kolo nejvíc a nejlevněji odlehčíš tím, že ho prodáš a ve výprodeji koupíš nějaké lepší a lehčí.

      0 0
    • scret  

      ohledne vidle, dala by se sehnat nejaka bazarova R7ma…

      pripadne Skareb…

      na plastich, kolech, sedle a sedlovce se da kolikrat usetrit hodne g a za malo penez…

      0 0
      • Evilcleaner  

        tyj tak s R7 by si ta lehounká holka asi moc nepomohla:-/

        0 0
        • scret  

          myslim ze ano, staci nechat upravit…

          A pritelkyne mela neupravenou a byla v poho… a vazi cca 54kg…

          Ja mam na KHS upravenou, rocnik tusim 05 nebo 06 a oproti puvodnimu stavu, rozdil markantni…

          0 0
          • Evilcleaner  

            jo tak o upravené nepochybuji, sám vozím upravenou rebu, vím co to udělá. nicméně pro zakladatele threadu by to byla další investice…

            0 0
            • scret  

              jak jsem psal, pritelkyne mela neupravenou, R7 Super 80mm a byla relativne v pohode… Spicka to nebyla, ale porad lepsi nez nefunkcni 2,5 kilova Suntourka ktera tam byla puvodne…

              0 0
      • MlokCZ  

        Tahle varianta přijde ale poměrně draho. Skareby moc v bazarech k vidění nejsou a když už, tak jsou zase hodně jeté a staré, do toho bych nešel. Navíc Skareb ani po úpravě s výměnou pružiny pro lehkého jezdce žádný zázrak není (stále máme upraveného Skareba doma). Samotná citlivost (odtrh) je sice výborná, ale ten průběh ani po výměně za měkčí pružinu moc zázrak není (ale je fakt, že to zhoršuje to, že ho máme jen na 80mm).

        Upravená R7 na 100mm by byla funčně dobrá, ale tohle zase vyjde už znatelně dráž a pořád je tu riziko, že koupí vidlici ve špatném stavu.

        A když už se mu moc nechce dát ani 5tis. za nového upravného Epicona…

        0 0
        • Snowball  

          Nechapem, preco stale zdoraznujete tie vlasnosti vidlice, tu je to fakt mimo. Ide o vikendove a asi nenarocne jazdenie. Uplne bude stacit neupraveny epicon, lebo cena je prijatelna, hmotnost tiez, a ked to primerane nafuka a necha rozumne plaste, bude to ok.

          Byt slepym cervom :o)) tak vymenim tu vidlicu, vymenim kluky ale za SLX, lebo su drahsie ale podstatne lahsie a celkove lepsie, a este pripadne pozriem co tam su za riadidla teraz a ci slecna nechce iny typ, cize miesto rovnych vlastovky alebo naopak (alebo rovne s rohmi), a ostatne by som nechal tak, lebo toto najviac pociti, a ostatne vydavky nemaju az taky efekt. Peniaze co zostanu by som odlozil a za 2–3 sezony uvazoval o lepsom modeli, na ktory by som potom pripadne prehodil tie kluky.

          Ak ma byt slecna spokojna, nedaval by som nejake extra uzke hladke plaste, ak sa s nou chces niekedy pozriet aj do terenu, lebo na zlych plastoch sa tam bude citit neista a nechyti ju to.

          0 0
          • Pijer  

            A Ty si opravdu myslíš, že „víkendová jezdkyně“ spíš pozná rozdíl v klikách než ve vidlici?

            0 0
            • Snowball  

              Myslim si ze SLX za 2tkc su ovela lepsie utratene peniaze nez 1tkc za tie zamyslane FCM 532, aj pre vikendovu jazdkynu. Opravdu.

              (pls povsimni si, ze tiez som za vymenu vidlice, lebo RST gila je aj tazka aj znacne obmedzene funkcna. Nie som len za jej upravu, ktora okrem toho ze je celkove pochybna este je aj draha. A zadanie znelo levny atd ;)

              0 0
              • MlokCZ  

                A to máš jako vždy podložené praxí. Já mám z praxe více poznatků, tím myslím pro víkendově jezdící slečny.

                Rozdíl v klikách nikdy nepoznala žádná a to vůbec a to ani při změně Acera → XT.

                Tedy přínos žádný, kromě váhy.

                Zato z opravdu citlivé vidlice byly lehčí (váhově) slečny vždy opravdu nadšené.

                0 0
                • Snowball  

                  No ved prave ta vaha ma byt ten prinos… okrem teda este ineho.

                  btw ja som to vzdy nejak tusil, ze si v skutocnosti vikendove jezdici slecna! :o)))

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ušetřená váha je u SLX oproti těm Deore strašně drahá (v těchto cenových relacích co se pohybujeme) a vůbec se nevyplatí.

                    Rozdíl pouze 80g za 1000Kč. To je 12,5Kč/g. 10Kč/g se většinou nevyplatí investovat ani u o hodně dražších kol (kde je ušetřit nějakou váhu výrazně obtížnější) než co se tu řeší. V jeho případě pokud to má být jen kvůli váze je 12,5Kč/g úplný nesmysl (stále může šetřit jinde výrazně levněji).

                    0 0
                    • Snowball  

                      to je sice celkom mozne, ale prehliadas jednen podstatny moment – ako som pisal, tie SLX maju aj ine prednosti :o) Kedze ide o slecnu, estetika nebude zanedbatelna, a myslim ze o tych SLX sa da v porovnani s tou druhou alternativou povedat, ze su dokonca elegantne.

                      A na to aby clovek pritiahol druzku ke kolu, na to treba pouzit vsetky prostriedky, aj tie najnakladnejsie a najrafinovanejsie. Napriklad SLX kluky :o)))

                      0 0
                      • milan1  

                        Výborně, paměti donchuana a jeho metod už známě, teď ještě něco, co by potěšilo po stránce technické :-)

                        Opět reaakce na snowbalovo „žertování“ byl upozorněn, že dostane stejnou dávku medicíny, jakou se snaží rozdávat.

                        0 0
                        • smallbrother  

                          No, to vám zakladatel vlákna poděkuje. :)

                          0 0
                          • milan1  

                            Má svobodnou možnost cokoliv vymazat a jestli nechá ve svém vláknu kohokoliv urážet, zvláště když mu ten dotyčný dobře radí, tak nevím, kde by mohla být chyba.

                            0 0
                  • MlokCZ  

                    A je mi tě líto, že ten „vtip“ ti přijde vtipný. Ale i tobě to upřesním, víkendové slečny jsem myslel té váhové kategorie, kterou on řeší (kolem 50–55kg). Já vážím 70kg a oproti 50kg slečně jsem na tom se stejnou vidlicí, co se týká žehlivosti pořád mnohem lépe.

                    0 0
                    • milan1  

                      Přiznám se, že jsem chtěl reagovat již několikrát na ty invektivy, které ze sebe při každé příležitosti sype snowbal.

                      Označit něco smajlíky neznamená vůbec žert a v žádném případě to není žert od snowbala.

                      Napříště bych požádal i ostatní aby ho upozornili na nevhodnost jeho chování, on to nepozná a doma ho to nenaučili.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        To já vím, ale schválně i tak slušně reaguju, ať si pak každý udělá obrázek. Ale je to jen ojedinělé, převážně ho zase budu dále ignorovat, ono je na něj reagovat stejně zbytečné.

                        0 0
                        • milan1  

                          Já jsem právě proto zkoušel neraagovat ale zkusíme ostatní. Je opravdu správné chodit kolem kohosi podivného po špičkách, nechat se urážet a to jenom proto aby se vážně míněné rady nezvrhly vinou problematického ubožátka v nekončící hádky a napadání?

                          0 0
                          • karliner  

                            Těžko říct. V hospodě by už dávno dostal pár facek (ale tam by zase nebyl tak vostrej…).

                            0 0
                            • milan1  

                              Právě o těch pár facek ale slovních tady jde.

                              On, dokud je nedostane, tak nepochopí.

                              Čím více si může dovolit, tím více mu porostou křídla.

                              0 0
                            • Ruprt2  

                              Nedávno tu bylo vlákno o banu pro Snowballa. Drtivá většina se při hlasování vyjádřila, že to nechce.

                              No já jsem byl pro a stále jsem, když se zakládá nový profil, je nutné zaškrtnout, že nový uživatel četl desatero a že s ním souhlasí.

                              Opakovaně porušuje první bod desatera. A není to tím, že je to horká hlava, každý jeho druhý příspěvek je urážlivý.

                              Kdyby kdokoliv chtěl tak je možné během 3min. najít 10 urážlivých příspěvků a poslat je adminovi.

                              Béefko bylo proti.

                              Dle mého jsou dvě možnosti:

                              1. nereagovat, ignorovat a blokovat (no, ale to jaksi nefunguje a nejde)
                              2. dát mu BAN. Je sice pravda, že si založí hned druhý nick, ale jak

                              začne zase urážet, tak šup ban. Když dostane ban vždy až za půl roku rok od doby kdy začne dělat bordel, tak si z toho nic nedělá. Ale když ho dostane hned, tak má po ptákách.

                              0 0
                              • treatt  

                                No vis co, ja taky asi nejsem pro ban. Z jednoho jedineho duvodu – hned si zalozi jiny ucet pod jinym nickem. A mne potom nejaky cas vzdycky trva, nez poznam, ze medviedok je ted stihac a tak dal…takhle aspon vidim, ze to je tohle hovadko Snowball a vim to hned..

                                0 0
                                • Ruprt2  

                                  Na tom taky něco je. Ideální řešení asi neexistuje.

                                  Ale z jeho strany jde o normální diskriminaci. Všichni ho tu musí trpět jenom proto aby ukojil své potřeby, ať už jsou motivované čímkoliv a víš proč?

                                  Protože může.

                                  0 0
                                  •  
                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                    0 0
                    • Snowball  

                      jezismarja sak sa nemusis hned paprcit, proste ked napises ze mas z praxe vice poznatku a to priamo pro vikendove jezdici slecny, tak to bola jednoducho neodolatelna nahravka na smec, uznaj. Som dufal, ze mas aspon trochu nadhladu a pochopenia pre for, ale si sa tusim uz fakt uplne podal na toho svojho duchovneho guru…

                      0 0
                      • kankrlicek  

                        Nesmíš ale zapomenout, jak móóóc pěkně jsi mu zkurvil přezdívku. V kontextu tohoto to vtipné není.

                        0 0
                        • Snowball  

                          teraz neviem, myslis mlokot? No som rad, ze aspon niekto to ocenil :o))

                          0 0
                      • milan1  

                        Víš ty co, já ti tady na několika tvých příspěvcích předvedu, co je to fór a jakou nahrávku an smeč zde poskytuješ ty.

                        Sleduj následující mé reakce a dobře se pobav, mé reakce jsou tebou vyprovokované a dají ti ochutnat medicíny, kterou tak rád rozdáváš jiným ale přijmout nedokážeš.

                        0 0
                        • Snowball  

                          no ale ved ja to obcas robim aj zamerne, a cakam ci sa niekto chyti, alebo urobi povedeny sprym. U vas to nie je vo zvyku? U tebe asi teda ne.

                          0 0
                          • treatt  

                            Ne, u nas je ve zvyku delat vtipne narazky, nebo sprymy. Ale to Ty neumis, tak bys toho mel nechat, je to jen ubohe..

                            0 0
                • karliner  

                  Samosebou, že rozdíl v kvalitě nepozná žádná podobná jezdkyně, zato bezpečně pozná rozdíl v designu a ten je u SLX a těmi uvažovanými dost zásadní a to bych u slečny nepodceňoval :-)))

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To je sice pravda, ale tam se může stát jak, že SLX se ji budou opravdu líbit, tak že vyloženě nebudou.

                    0 0
                    • Snowball  

                      no tak by som sa jej prosto zeptal. Aj ked niekto tvrdi ze zeny hovoria inym jazykom ako muzi, tuto by snad mohlo este dojst k dohode ci ano lebo nie.

                      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Máš docela dobrý návrhy. Kola, pláště a kliky určitě schvaluju, polepšíš si tak jak váhově, tak ve výdrži do budoucna. Vidle by se dala doporučit i nevytuněná epiconka

      Ta má pod 1,8kg, to je za 3000Kč celkem dobré odlehčení + razantní zlepšení funkce samotné vidle (oproti Gile).

      No a za zvážení by stálo i vyměnění rámu, kde by se nějaké to půlkilo mohlo taky ušetřit…

      0 0
      • JakeF  

        Kola, pláště, kliky… 5000

        Vidle… 3000

        Rám … 3000

        A jsme na 11tisících, za který se daj pořídit loňský modely na Deorku, zatimco tady zůstáváme na osazení Alivio + Acera. Podle mě bude opravdu lepší dát dohromady nějakejch tak 15 tisíc a koupit rovnou něco celýho. Ta životnost ostatních komponentů na tom stejně nebude slavně.

        0 0
        • Vilém  

          nj, ale sada nejezdi. Za me radsi lepsi vidli, kola, kliky, ram, ale sada by byla to posledni.

          0 0
        • Mr.Duck  

          To máš sice pravdu, na druhou stranu, na kole za 11 papírů bude dost pravděpodobně mizerná a těžká vidlice, takže zustane na tom samym :-/ Radši bych alivio s funkční vidlicí než deore s těžítkem :-/

          0 0
        • MlokCZ  

          Rám měnit nemusí, ten pro ni nebude stejně téměř žádný přínos, navíc za 3tis. stejně žádný zázračný nekoupí.

          A na kole za 15tis. bude opět mizerná vidlice, pláště bude taky měnit, kola tam taky nebudou nic moct, takže vyplázne 15tis. a skoro si nepomůže.

          Navíc jak píše nahoře, tak to může mít za opravdu výborné ceny některé ty věci a něco dokonce už má doma.

          Navržené to má velmi rozumně. Ty první 4 body co tam má napsané bych určitě provedl. Ten 5-tý bod taky když už má 9-kovou kazetu.

          A vidlici bych dal dle rozpočtu, nejlépe upraveného Epicona, ale pokud nechce dát tolik, tak bych vzal raději upraveného Raidona než neupraveného Epicona, i když Raidon bude znatelně těžší (ale pořád oproti té stávající ušetří, hlavně ale bude pro její váhu dobře fungovat, neupravený Epicon nebude na tak malou váhu pořád nic moc).

          Případně bych zatím nedával ty kliky, kdyby se mělo něco ušetřit.

          A bude ho to stát cca:

          2000 kola, 1400 pláště + duše, kliky 1000, řazení 550, brzdové páky 220, vidlice 3500 nebo 5000.

          To je dohromady 8,5tis. nebo 10tis. Oproti kolu za 15tis. to bude funčně někde úplně jinde, to nejdůležitější bude mnohem lepší (vidlice, kola) a ještě pár korun ušetří.

          Tedy novým kolem nevyřeší vůbec nic, pokud do něj nechce dát aspoň kolem 20–25tis.

          0 0
          • Charles2k  

            S tímhle celkem souhlasím. Nové kolo za 15 tis. nebude mít kola, pláště i vidlici nic moc.

            A ad Epicon, letos jsem si pořídil nový neupravený RLD a poměrně jsem zklamán, proti předchozí RST Gamma s elastomerem v něčem i horší. Jedině jsem ocenil lock out z řidítek, který jsem před tím neměl. S upraveným jsem však neměl možnost srovnat, v okolí neznám nikoho kdo by ho měl.

            0 0
      • Blindworm  

        No kdyz na nic nenatrefim po bazarech, tak asi toho nevytunenyho epicona.

        0 0
    • karliner  

      Osobně bych kolo neupravoval váhově, i kdybys ušetřil třeba kilo, tak přítelkyně pozná kulový, vrhl bych se spíše cestou vydesignování kola :-)

      To pozná a ocení natuty.

      0 0
    • Lister  

      Jediný smysluplný upgrade mi přijde výměna vidlice – jednak to funkčně kolo posune nejvíce a váhově si polepšíš asi tak o kilo.

      0 0
      • Charles2k  

        Výměnou vidlice si o kilo nepolepší ani náhodou (pominu-li nejlehčí vidlice vyšší cenové třídy, o kterých zřejmě neuvažuje)

        0 0
      • smallbrother  

        vidlice a kola, ale i tak z toho nicmoc nebude. SLX kliky

        by na takhle vybaveným kole vypadaly dost divně. Jetá R7 udělá pěknou službu.

        0 0
    • Snowball  

      V podstate si myslim, ze odzaciatku sa tu debata ubera nespravnym smerom, lebo je jasne, ze najefektivnejsia co do pomeru vydavky/efekty pri odlahcovani sustavy cyklista+bicykel je liposukcia!

      A pri slecne ma tato cesta jednu zasadnu vyhodu, a to ze ucinok je patrny aj mimo kola. Ale zas nie je zarucene, ze je to efekt trvaly :o)))

      ;)

      0 0
      • milan1  

        Bohužel, debaty, kterých se ty účastníš jsou příliš ovlivněny jiným zákrokem a ten se nazývá lobotomie a účinek je oparavdu stálý a patrný i mimo kolo :-)))

        Poznámka navazuje na varování snowbala o „chytrosti jeho žertů“

        0 0
      • Blindworm  

        NO rict, ze by mela jit na liposukci, kdyz se jda kolo tezky, tak teda ftip asi nepochopila :)

        0 0
    • op  

      na vidlici bych mel tento tip 1.64 kg se sloupkem

      0 0
      • kycis  

        Vozi ji Wojtek, a po pocatecnim nadseni ma na ni po pul sezone vakl. Vazne, od RST ruce pryc…

        0 0
        • op  

          nevim kolik vazi Wojtek a jak jezdi, ale pochopil jsem, ze ma byt pro velmi lehkou slecnu.. Treba by to bylo ok, nevim..

          0 0
        • milan1  

          Nevím, co s tím Vojtek všechno prováděl ale nezi Manitou R7 a touhle RST není zase tolik odlišností.

          Tyhle RST jsem dodával i závodníkům a neznám mnoho problémů, které by to potvrzovaly.

          0 0
          • Snowball  

            Tak to je velmi zaujimave! Ked som tu pred nejakou dobou pisal, ze vo Vele tu RST F1rst Air celkom dobre hodnotili, poniektori clenovia BF (nechcem napisat milan + mlok, lebo si uplne presne nepamatam, ale myslim ze zrovna oni 2ja) na nu usilovne kydali… a teraz sam milan pise ako ju uspesne predava :D

            A tiez zaroven jednym dychom popiera ze by jej cokolvek mohlo byt. No klasika.

            0 0
            • Ruprt2  

              Ježišmajrá ty kreténe. Co zase někoho napadáš.

              Srovnáváš nesrovnatelné.

              To je jako když si dneska někdo koupí auto Kia a ty mu budeš vyčítat, že na ni před několika lety nadával

              Ono tehdy a teď je docela rozdíl. To zaprvé.

              A zadruhé ty jsi hodil do jednoto pytle lowendové vidlice prodávající se s cenou pod dva tisíce na krámě (o OEM verzi pro výrobce se dá pouze spekulovat) a kvalitní vidlice vyšší řady, které s těmi prvními mají společné jen tři písmenka RST a to, že jsou určeny na kola.

              0 0
              • Snowball  

                poslouchej blbecku, tedy promin, PRDE, my sa tu nebavime o RST ale o konkretnom modeli F1rst, co si zjavne prehliadol. Najprv sti, pak mysli (pokud muzes), a potom, ked uz sa inac neda, cosi napis. OK?

                0 0
                • milan1  

                  A ty, by sis měl užívat své medicínky a přijímat urážky jak na běžícím pásu a ještě za to děkovat.

                  Tohle je tvůj styl který se snažíš ordinovat ostatním, tak bys neměl fňukat a hrdinně sklízet plody své činnosti zde.

                  Nadávka tobě, není ani zdaleka nadávkou, je to holé konstatování faktu, za to, co zde dlouhodobě předvádíš.

                  0 0
                • Ruprt2  

                  Ne OK ne ty kreténe. Já nejsem ten kdo neumí číst. To ty si nevidíš na špičku nosu. Proč já vůbec takovému debilovi odepisuju.

                  0 0
              • milan1  

                Jemu jsem žádné vysvětlení dávat nechtěl, stejně to nepochopí, jako mnoho jiného.

                Tady je řeč jen a jenom o vůlích v téhle vidlici. Vyjadřuju se jasně a přesně k tomuhle zde nadhozenému problému.

                Pokud bylo kdykoliv cokoliv jindy projednáváno o této vidlici týkalo se to vždy vidlice a její funkce jako komplet a o vůlích nikdy předtím samostatně řeč nebyla.

                Takhle překrucovat je vlastnost, kterou snowball disponuje ale on tomu fakt věří, že objevil zase něco světaborného, že někoho načapal na švestkách.

                Bohužel, jako vždy jenom ukáže omezenost svého chápání.

                0 0
    • jecnak  

      Muzete si laskave off topic temata resit jinde? Jsou k tomu i specialni thready

      0 0
    • camlost  

      ten bike neznam, ale kdysi jsem byl prekvapen, kolik se da usetrit vymenou predstavce (to bylo na Superior Voodoo) za neco normalniho v cene kolem 500 Kc.

      ale ze by slecna jezdici obcas o vikendu po polni ceste musela resit par set gramu, to si nemyslim. nejspis to ani nepozna.

      takze vidlice + plaste + sedlo, ktere ji bude vyhovovat.

      pohodli predevsim. hmotnost poznas ty, kdyz budes davat kolo na strechu auta.

      jo, pokud by ji to chytlo a hodlala treba i objet nejaky MTB maraton, tak to by byla jina vec. takhle bych pockal, az jednotlive komponenty doziji a provedl rozumnou vymenu. jen pozor na zmenu razeni nebo treba geometrie – zvyk je zelezna kosile.

      0 0
    • K2  

      Mám čerstvé zkušenosti (sice jiná kategorie ale budiž):

      • na svém kole jsem měl velmi odolná těžší kola, které jsem vyměnilza lehká Shimano XT zapletená a byl jsem překvapený, jak bike pocitovězrychlil – není to fáma, že na kolech se ušetřená hmotnost nejlépepoznat. Doporučuji investovat tam!

      Ještě se dá ušetřit na kazetě. Xt je pocitově znatelně lehčí než Deore…

      • Kupoval jsem teď do rodiny dvě bazarovky (ve velmi dobrém stavu) RavoSago mix Deore a Lx na kotoučích původní cena 18 na inzerát za 10 tis.Druhé Apache Tanka Tate Komplet Deore jetý 70 km včetně záručáku, tenbyl lehčí. Původní cena 15,5 na inzerát za 9 tis.

      Zvaž jednu z těhle možností

      0 0
    • Blindworm  

      Diky vsem za rady, nazory a pripominky. Nehodlam nikam spechat (zima bude dlouha)a shanet dily budu postupne,ale vysledek si pak urcite nenecham pro sebe.

      Zatim jsou na ceste kola ;-)

      0 0
      • kudlanka32  

        nevim jestli to tu uz padlo ale nejvic vahy usetris, kdyz koupis lehke plaste. Vyjde to minimalne nejlip v pomeru cena/vykon

        0 0
        • kudlanka32  

          a promin :-D padlo a hned na zacatku, nejak nemam spojeny slova kenda a lehky plast…

          0 0
        • Hornet  

          Tak, tak, najlacnejsia uspora na hmotnosti, na kolach sa to dooost citelne prejavi.

          0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      nebylo by lepší prodat/nechat jako záložní a pořídit z brusu nové ? jo a při nákupu bych se raději zaměřil víc na funkci než na extrémně nízkou hmotnost, nestojí to tolik peněz a službu to udělá skoro stejnou…

      0 0
    • Pavel100  

      Nejvíce se to pozná na rotujících částech tedy kola, pláště a duše. Pak místo 2,5kg vidle něco lehčího:-)

      Nejenom pláště RR, ale třeba Kenda Karma jsou docela fajn a v mokrém terénu mnohem více podrží, dají se sehnat i v provedení 120tpi váhově někde kolem 430 až 440g.

      0 0
    • Blindworm  

      Tak jsem si cvicne sestavil novy kokpit :)

      Vahova uspora 140g nic moc, ale tady jsem vic necekal.

      Vim, ze Ritchey je tady v nemilosti, ale me nevadi, ke kolu do modra se bude hodit a hlavne mel jsem to doma.

      Pro porovnani puvodni (ponechany gripy a rohy)

      0 0
      • Evilcleaner  

        no raději bych koupil sestavu truvativ team, mnohem hezčí design a mělo by to být i o kousek lehčí a hlavně ne tak provařené;)

        0 0
    • Blindworm  

      Tak jsem dostavel a myslim, ze vysledek neni spatny. Kolo je ted o celych 3370g lehci tj. 11,26kg a to proti puvodnim 14,63kg je celkem znat. (vahy vcetne pedalu, kosiku apod.)

      Krom toho myslim, ze uprava kolu prospela i po designovy strance.

      Majitelka ho teda jeste nevidela, takze jsem zvedav nejen na vase, ale taky na jeji reakce ;-)

      Foto1 – tak nejak to vypadalo pred(krom prehazky a blatniku)

      Zbytek – soucasny stav po upgradu

      Pro pocetnou skupiny rejpalu: lanka nejsou zkracena neb ted nemam koncovky a posed se musi doladit podle potreby :-)

      0 0
      • Blindworm  

        jeste jedna

        0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        To je skoro nové celé kolo :)

        0 0
      • kali222  

        zahod rohy,tachac, rizni krk vidlice a par gramu je dole zase a jeste to bude lepe vypadat

        0 0
        • Blindworm  

          rohy byly a budou :) I ja je mit musim. Jezdil jsem bez nich nez jsem si nejaky vybral asi 3tydny, ale nebylo to proste ono.

          0 0
      • vikicek  

        hm, slušný odlehčeníčko :D

        0 0
      • Evilcleaner  

        už jen rám a půl kilo je dole:-)

        edit: za ca 2,5tis už se dá koupit relativně líbivý rám který by se měl vlézt do 1700g

        0 0
        • johan.j  

          Naozaj pekné, riešim podobný problém, predstavec už je vybraný so sklonom 10 st. a k nemu riaditká, ale aké?

          XC raketa a vlajdy 64, čo to spraví s geo? „Nezabijem tým bike?“

          0 0
      • soc  

        Gratuluji, vypadá to dost dobře… mohl bys ještě aspoň přibližně naznačit cenu té hmotnostní úspory?

        0 0
      • tonik666  

        A shrnout co všechno bylo vyměněno?

        0 0
      • Twister  

        Už jenom vyměnit rám. :) Ale je fakt, že v tom nové osazení vypadá fakt pěkně. Nějak vynikl.

        0 0
      • t29  

        v původním setupu vidím Cateye HL-EL200 a zadní blikačku, tzn. čtvrt kila. Přimlouvám se za zveřejnění ceny za 1 gram upgradu, seznam vyměněných komponent případně taky, ale beztak zůstal jen rám a to ještě jen proto, aby majitelka kolo poznala :)

        Ty Z-min jsou na asfaltu docela hučáky, a taky jsem zvědavý na spokojenost se sedlem. Každopádně o čtvrtinu lehčí kolo je slušný výsledek.

        0 0
        • Blindworm  

          Presne tak, ram zustal aby ho majitelka poznala. Zatim jsem ji ukazoval jen fotky a prvni reakce bylo zdeseni ze sedla :D ale jinak se libilo.

          Kolo je lehci o ty 3,37kg a moje penezenka o 6500Kc (koupeny dily + postovny – rozprodane nektere puvodni komponenty(a nektere jeste mam))

          Seznam vsech komponentu bude az dam kolo do nasich biku ;-)

          0 0
    • krokus  

      Mám dotaz: Dal by se na MTB (normalní trojpřevodnik, řazení xtr rapidfire) použít silniční přesmykač?

      0 0
      • TJK  

        Pokud budes pouzivat jen horni 2 placky tak ano, co se tyka silnicniho smyku pro 3×9 tam si nejsem jisty, ale pravdepodobne by rousahem mohl fungovat taky, ale…

        0 0
        • krokus  

          Už jsem byl skoro rozhodnutý jít do xtr, ale jsem začal uvažovat, jestli by nešlo pořídit něco stejně dobře funkčního, ale lehčího.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.